۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
تولیدکنندگان اصفهان در گرداب مشکلات فرو رفته‌اند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولیدکنندگان اصفهان در گرداب مشکلات فرو رفته‌اند

اصفهان- یک تولید کننده اصفهانی با اشاره به اینکه تولید در اصفهان مثل رفتن تا کوه قاف است، گفت: تولیدکنندگان اصفهان در گرداب مشکلات مختلف از جمله بدهی به بانک‌ها فرو رفته‌اند.

علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مشکلات تولید کنندگان در شرایط امروز تامین نقدینگی است که باعث شده بسیاری از تولید کنندگان در گرداب مشکلات فرو بروند.

وی افزود: مشکلات عدیده‌ای جلوی پای تولید کنندگان است اما یکی از مهمترین مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکلات نقدینگی و موانعی است که بانک ها جلوی پای تولید کنندگان می گذارند.

بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی به بانک‌ها از دلایل اصلی عدم رونق تولید

تولید کننده موزاییک در اصفهان با اشاره به اینکه بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی به بانک‌ها یکی از دلایل اصلی عدم رونق تولید در اصفهان است، تصریح کرد: متاسفانه به علت شرایط اقتصادی که وجود دارد تولید کننده امکان بازپرداخت بدهی های خود را ندارد و همین موضوع باعث می شود که به شکل تصاعدی بدهی های تولید کننده افزایش یابد و دیگر از پس تامین نقدینگی برای تولید برنیاید.

حسینی اضافه کرد: این در حالی است که اگر بدهی ها به بانک پرداخت نشود امکان اینکه بتوانیم تسهیلات جدیدی بگیریم را نداریم و این مساله باعث رکود بیشتر در تولید می شود.

وی مالیات بر ارزش افزوده را از دیگر مشکلات بخش تولید دانست و تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده دچار چرخه معیوبی شده که مانع رونق تولید شده است.

کد خبر: ۱۸۵٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha