۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
احتمال اصلاح قیمت رمزارز «ماتیک» پس از افزایش قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال اصلاح قیمت رمزارز «ماتیک» پس از افزایش قیمت وجود دارد

قیمت ماتیک موفق شد شب گذشته به بالاترین سطح ۱.۱۵ دلاری خود جهش نماید که بالاترین نقطه قیمت از آوریل به این سو بود و با اینحال، اکنون باید منتظر بازگشت به روال منطقی خود باشیم.

به گزارش بازار، قیمت توکن ماتیک (MATIC) از روز پشنجشنبه هفته گذشته تا به امروز همواره در حال افزایش بوده است. قیمت ماتیک موفق شد شب گذشته به بالاترین سطح ۱.۱۵ دلاری خود جهش نماید که بالاترین نقطه قیمت از آوریل به این سو بود.

قیمت این رمزارز همچنین از پایین ترین سطح خود در سال جاری بیش از ۲۶۰ درصد صعود کرده است.

قیمت ماتیک در چند هفته گذشته فرصتی مجدد را برای خرید این رمزارز توسط سرمایه گذاران ایجاد نمود. آخرین کاتالیزور برای افزایش قیمت این رمزارز اما سخنان استفان کسریل، رئیس بخش تجارت و راه حل های فناوری های مالی شرکت متا بود.

وی در پست منتشر شده خود در مورد نقش اقتصاد خلاق و اینکه چگونه می تواند از فناوری بلاک چین برای دستیابی به این نوع اقتصاد استفاده کرد، سخن گفته یکی از بهترین مسیرها، ادغام NFT ها در زندگی روزمره است.

به عنوان مثال، شما می توانید حتی برای فروش بلیط به شکل NFT از پلتفرم ایستاگرام استفاده کنید. به طور مشابه، کاربران می توانند از فناوری قراردادهای هوشمند برای بازاریابی NFT های خود در پلتفرم های محبوب مانند واتساپ و اینستاگرام استفاده کنند.

همین موضوع منجر به افزایش توجه سرمایه گذاران بازار به سمت ماتیک و دیگر توکن های مرتبط با صنعت NFTها مانند ایپ کوین شد.

پیش بینی قیمت ماتیک

احتمال اصلاح قیمت رمزارز «ماتیک» پس از افزایش قیمت وجود دارد

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت ماتیک طی روزهای پنجشنبه و جمعه سهموی شد. با افزایش قیمت، این توکن توانست بالاتر از محدوده مقاومت مهم ۱.۰۶۹۴ دلار حرکت کند که بالاترین سطح قیمت در ۱۴ آگوست بود. این قیمت همچنان بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه باقی ماند این در حالی بود که شاخص قدرت نسبی (RSI) تا سطح خرید بیش از حد افزایش یافت.

بنابراین، در حالی که افزایش بیشتر قیمت همچنان امکانپذیر است، اما گمان می رود در مقطع زمانی فعلی خریداران فعلا روی قیمت افزایش یافته توقف داشته باشند و منتظر کاهش آن باشند.

اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالاً نقطه مهم حمایت یک دلار، مجددا آزمایش خواهد شد که نقطه خوبی برای خرید پله ای به حساب می آید. حرکت به بالای مقاومت در نقطه ۱.۱۵۰۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۵٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha