۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
برخورداری خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالت به ۹۲ درصد می رسد
​مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

برخورداری خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالت به ۹۲ درصد می رسد

ارومیه - ​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با اتمام پروژه های حوزه آسفالت روستایی، برخورداری خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالت به ۹۲ درصد می رسد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، ارسلان شکری در دیدار با فرماندار شهرستان چالدران و بازدید از پروژه های طرح ابرار این شهرستان گفت: در سال مالی ۹۸ - ۹۹ برای استان آذربایجان غربی، ۴۱۵ کیلومتر اقدام برای راه های اولویت دار روستایی در قالب طرح ابرار برنامه ریزی شد که از این مقدار، ۱۷۰ کیلومتر آماده  و ۲۰ کیلومتر نیز آسفالت شده است و با بهبود شرایط جوی، این طرح با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی  افزود: با اتمام ۴۱۵ کیلومتر طرح ابرار و اتمام پروژه های آسفالت راه روستایی انتقال یافته از اداره کل راه و شهرسازی استان، میزان برخورداری از راه روستایی آسفالته در استان، ۱۲ درصد رشد خواهد داشت و از ۸۲ درصد فعلی به ۹۴ درصد خواهد رسید.

شکی با اشاره به وجود ۳۰ کیلومتر پروژه طرح ابرار در شهرستان چالدران و ۱۶ کیلومتر پروژه احداث راه آسفالته روستایی انتقال یافته از اداره کل راه و شهرسازی استان و آسفالت ۴۶ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان، اتمام آن را گامی بزرگ در جهت ارتقا بهره مندی خانوار روستایی شهرستان چالدران از راه آسفالته دانست و از پروژه های مهم طرح ابرار این شهرستان به روستای شیخ سیلو با ۱۰ کیلومتر و پیر احمد با نزدیک به ۱۰ کیلومتر اشاره کرد.

گفتی است فرماندار چالدران نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، خواستار توجه بیشتر مسئولین به وضعیت راه های روستایی این شهرستان با توجه به عقب افتادگی آن از شاخص های استانی و کشوری شد.​

کد خبر: ۱۸٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha