۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
هزینه پایین اشتغال در پارک های علم و فناوری/ فعالیت ۱۲ شرکت در حوزه مقابله با کرونا
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد

هزینه پایین اشتغال در پارک های علم و فناوری/ فعالیت ۱۲ شرکت در حوزه مقابله با کرونا

ارومیه - رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به هزینه پایین اشتغال در پارک های علم و فناوری، این پارک ها را محلی برای کسب و کار دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد نیکبخت ظهر شنبه در دیدار با معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در محل پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه هزینه اشتغال در پارک های علم و فناوری کم است، گفت: این پارک ها تغییر پارادایم داده اند و هم اکنون پارک های فناوری کشور محلی برای کسب و کار شده اند.

نیکبخت با تاکید بر تدوین سند توسعه دانش بنیان استان گفت: شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند در شتابدهی به توسعه استان بسیار موثر باشند.

وی ادامه داد: شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری از پتانسیل های بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که در زمینه محصولات مقابله با کرونا، ۱۲ شرکت مستقر اقدام به تولید محصولات در زمینه های مختلف کرده اند.

نیکبخت، تولید چراغ روکار گندزدای محیط توسط محققان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و تولید تب‌سنج غیرتماسی با دقت بالا را از جمله محصولات تولید شده در راستای مبارزه با بیماری کرونا دانست و گفت: این شرکت ها آمادگی لازم برای تولید انبوه این محصولات را دارند. 

کد خبر: ۱۸٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha