۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
ارائه ۳ محصول جدید مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

ارائه ۳ محصول جدید مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

مدیرعامل مگاموتور در حاشیه افتتاح هفدمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو گفت: شرکت مگاموتور در این نمایشگاه با ارائه سه محصول جدید حضور خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، کیومرث مبلغ ناصری افزود: شرکت مگاموتور با برنامه ریزی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های متعدد گام‌های بلندی را در عرصه تولید محصولات جدید برداشته است.
 
وی به ارائه محصولات جدید شرکت مگاموتور اشاره کرد و گفت: موتور ME ۱۶ اولین موتور ۱۶ سوپاپ گروه سایپا است که از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ نیز بهره‌مند است؛ این موتور بر پایه دانش فنی داخلی و قطعات ساخت داخل با عمق داخلی سازی بیش از ۸۰ درصد در شرکت مگاموتور به تولید رسیده است.
 
مدیرعامل مگاموتور تصریح کرد: همچنین موتور M ۱۵ GSI که نمونه ارتقا یافته M ۱۵ جاری گروه سایپا در سال ۱۴۰۲ بوده و این ارتقا موجب افزایش توان و گشتاورموتور و کاهش مصرف سوخت شده است؛ سومین محصول ارائه شده در این نمایشگاه توسعه موتور M ۲۴ پلاس است که با ارتقای فنی این محصول موفق به اخذ استاندارد آلایندگی یورو ۵ به صورت پایدار شده است.
 
مبلغ ناصری ادامه داد: مگاموتور قصد دارد در این دوره از نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات خود در سطح کشور، رشته‌های ارتباطی مستحکم تری را با زنجیره تأمین و تولید قطعات محرکه با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان پیوند بزند.
 
وی افزود: در همین راستا موفق شدیم با چهار طرح عظیم در حوزه تحول و ارتقای موتور، خودروهای تولیدی را برای تغییری که در بازار کشور با آن روبرو است، آماده کنیم.
 
مبلغ ناصری گفت: چهار محصول ارتقا یافته از تولیدات مگاموتور را به زودی به تولید انبوه خواهیم رساند و تلاش داریم در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ هر سه ماه یک بار یکی از این محصولات را تولید و عرضه کنیم.
 
مدیرعامل مگاموتور افزود: توجه به رعایت الزامات آلایندگی، کاهش مصرف سوخت و توان قدرت و گشتاور مورد انتظار مشتریان و سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله مواردی است که در طرح‌های ارتقای محصول در مگاموتور برنامه ریزی شده است و به منظور کاهش آلایندگی تولیدات جاری نسبت به سال گذشته تولیدات موتور با دریچه گاز برقی و سیستم‌های کنترل الکترونیک آلایندگی ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
مبلغ ناصری گفت: مهمترین محصولی که در نیمه دوم ۱۴۰۱ با طراحی پیشرفته به تولید می‌رسد، ME ۱۶ نام دارد که اولین موتور ۱۶ سوپاپ گروه خودرو سازی سایپا بوده و این محصول روی خط مونتاژ با فرآیندهای خطا ناپذیر و کیفیت بسیار بالا مونتاژ خواهد شد.
 
وی افزود: این موتور در خودروهای جدید گروه خوردوسازی سایپا مورد استفاده قرار خواهد گرفت که با هدف کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و بازدهی بیشتر به بازار عرضه خواهد شد.
 
مبلغ ناصری افزود: شرکت‌های خودروسازی به دلیل گستردگی و استفاده وسیع قشرهای مختلف جامعه از خودروهای تولید داخل متعهد به تولید و عرضه محصول باکیفیت در بازار هستند از این رو باید با ارائه محصول ایمن، باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز پاسخگوی انتظارات بازار و مصرف کنندگان باشند.
 
وی گفت: همچنین به منظور جلوگیری از عدم ورود قطعات بی کیفیت، قاچاق و غیر استاندارد، برنامه ریزی‌هایی توسط مگاموتور اتخاذ شد که قطعات یدکی مورد نیاز در قوای محرکه خودروهای تولیدی گروه سایپا را به موازات زنجیره تأمین به بازار عرضه کنیم.
 
مدیرعامل مگاموتور افزود: به منظور تولید نسل جدید از محصولات خود نیازمند وجود زیرساخت‌های مناسب و متفاوت در زنجیره تأمین قطعات و ساخت قطعات یدکی هستیم.
 
مبلغ ناصری ادامه داد: در راستای تحقق اهداف ذکر شده و در راستای سیاست گذاری صورت گرفته در مگاموتور، هیچ محصولی را قبل از حصول حداکثر اطمینان عرضه نخواهیم کرد.
 
وی گفت: لازمه رسیدن به تولید محصولات نسل جدید و قرار گرفتن این محصولات در خطوط تولید مگاموتور علاوه بر طراحی باکیفیت قطعات، بستر سازی مناسب و تهیه مواد اولیه مرغوب و سرمایه گذاری روی خطوط تولید جدید در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۸۵٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha