۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شد
سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شد

گرمسار - سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تأکید بر لزوم راه‌اندازی شرکت سرمایه‌گذاری در گرمسار گفت: تاکنون ۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری با مستندات مشخص در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار امضاشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا ملکی ظهر شنبه در دیدار با فرماندار گرمسار به میزبانی دفتر فرماندار این شهرستان با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی شرکت سرمایه‌گذاری برای تسریع در توسعه این منطقه اظهار داشت: ۵۱ قرارداد سرمایه‌گذاری با مستندات مشخص در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار امضاشده است.

وی افزود: جذب اعتبارات باید توسط فرمانداری پیگیری شود تا بتوانیم با توسعه پایدار و امنیت خاطر نسبت به جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای مردم در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گام مثبتی برداشته شود.

ظرفیت‌های مطلوب منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در ایجاد توسعه پایدار

سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بابیان اینکه توسعه‌یافتگی مناطق محروم و توزیع عادلانه ثروت را از سیاست‌های کلان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، شرایط بسیار ایده آل و مناسبی دارد.

ملکی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای جذب سرمایه‌گذار بیان کرد: حمایت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی از پروژه‌هایی مثل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار توسط مسئولان شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه شهر گرمسار می‌تواند ثروت ایجاد کند، خاطرنشان کرد: ایجاد توسعه فرهنگی و اقتصادی با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار امکان‌پذیر خواهد بود.

سرپرست معاونت نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ابراز داشت: پروژه منطقه ویژه اقتصادی نیاز به تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات دارد که امیدواریم فرمانداری گرمسار بتواند با حمایت‌های لازم دغدغه‌ این منطقه را از بین ببرد.

کد خبر: ۱۸٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha