۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا

حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا

دلایل مختلفی وجود دارد که هر کارآفرینی می تواند به فکر راه اندازی یک کسب و کار در کانادا باشد که کمترین آن فرصتی برای اقامت دائم یک کشور رو به رشد و آینده نگر است.

کمترین سرمایه برای مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

دلایل مختلفی وجود دارد که هر کارآفرینی می تواند به فکر راه اندازی یک کسب و کار در کانادا باشد که کمترین آن فرصتی برای اقامت دائم یک کشور رو به رشد و آینده نگر است. سال به سال، کانادا به کاهش مالیات شرکت‌ها ادامه می‌دهد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا رشد کنند، استارت‌آپ‌ها رشد کنند و پایه‌های مالیاتی گسترش یابد. نیروی کار بسیار ماهر و تحصیل کرده کارآفرینان را قادر می سازد تا با موانع کمتری در مسیر خود به اهداف دست یابند. با این حال، از نظر جغرافیایی، کانادا دومین کشور بزرگ جهان است که به طبع این گستردگی در کنار اقتصاد پیشرفته و شرایط بسیار عالی که برای کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم نموده است، کانادا را به کشوری بسیار جذاب برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بدیل نموده است. مسیرهای متفاوتی برای راه اندازی بیزینس و کسب و کار در کانادا وجود دارد پس قطعا حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا و راه اندازی بیزینس متفاوت می باشد. از مسیرهای سرمایه گذاری می توان به :

  • خرید ملک
  • سرمایه گذاری های استانی
  • ثبت شرکت
  • خرید فرانچایز
  • استارتاپ و نوآوری
  • کارآفرینی
  • خرید بیزینس فعال

در زیر مسیرهای مختلف سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس در کانادا به همراه هزینه های آن مسیرها آورده شده است.

با توجه به نزدیکی کانادا و آمریکا و رابطه بسیار خوب این دو کشور در حوزه های اقتصادی و بیزینس، می توان اینگونه گفت که کانادا و آمریکا، شرکای تجاری یکدیگر می باشند. به همین دلیل افراد زیادی خواهان دست یابی به بازار بیزینس و کسب و کار کانادا و به طبع اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشند. افراد برای سرمایه گذاری و بیزینس در کانادا به طور کلی دو هدف را دنبال می کنند. برخی به دنبال اخذ سود مناسب و برخی به دنبال اخذ اقامت کانادا هستند. در همین راستا کانادا برای جذب سرمایه گذاران خارجی با اهداف مختلف، مسیرهای متنوعی را با آثار اقامتی و البته هزینه های متفاوت ارائه نموده است که در زیر به معرفی برخی از مسیرهای مهاجرت به کانادا به همراه هزینه های هر مسیر اشاره نموده ایم.

<div id="29376197620"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/Jvz81?data[rnddiv]=29376197620&data[responsive]=yes"></script></div>

مسیر خرید ملک در کانادا:

سرمایه گذاری در ملک و مستغلات جزو سرمایه گذاری های پر سود می باشد و در طولانی مدت حتما سرمایه بسیاری را برای متقاضی به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که این مسیر منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت کانادا نمی شود پس حداقلی برای سرمایه گذای در این زمینه مشخص نشده است. در برخی از ایالت ها محدودیتی برای خرید وجود دارد پس حتما از قبل در مورد ایالت تحقیق کنید. توجه نمایید که در هنگام خرید ملک می بایست حداقل 65 درصد از قیمت ملک را داشته باشید و حتما 35 درصد قیمت ملک را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده بدهید.

 

خرید ملک در کانادا

سرمایه گذاری های استانی:

هر کدام از ایالت های کانادا جهت جذب سرمایه گذار و نیروی متخصص، مسیرهای مختلفی را برای متقاضیان ارائه داده اند. کمترین مبلغ سرمایه برای گرفتن اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی در هر کدام از برنامه ها و ایالت های کانادا با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال حداقل سرمایه لازم برای آلبرتا 500 هزار دلار کانادا است ولی برای مانیتوبا متقاضی نیاز دارد که نشان دهد 350 هزار دلار کانادا سرمایه دارد و از این مبلغ تنها کافی است 150 هزار دلار کانادا را سرمایه گذاری کند.

نام ایالت

حداقل سرمایه

حداقل مبلغ جهت سرمایه گذاری

سابقه مدیریتی

بریتیش کلمبیا

مناطق کوچک: 300 هزار دلار

مناطق بزرگ: 600 هزار دلار

مناطق کوچک: 100 هزار دلار

مناطق بزرگ: 200 هزار دلار

3 سال سابقه مدیریت یا  4 سال مالکیت بیزینس

آنتاریو

تورنتو: 800 هزار دلار

بقیه مناطق:  400 هزار دلار

تورنتو: 600 هزار دلار

بقیه مناطق: 200 هزار دلار

2 سال سابقه مدیریت یا  5 سال مالکیت بیزینس

آلبرتا

500 هزار دلار

300 هزار دلار

3 سال سابقه مدیریت یا  5 سال مالکیت بیزینس

ساسکاچوان

مناطق کوچک: 550 هزار دلار

مناطق بزرگ: 550 هزار دلار

مناطق کوچک: 200 هزار دلار

مناطق بزرگ: 300 هزار دلار

3 سال مدیریت یا مالک بیزینس در زمینه های کشاورزی

مانیتوبا

مناطق کوچک: 500 هزار دلار

مناطق بزرگ: 500 هزار دلار

مناطق کوچک: 150 هزار دلار

مناطق بزرگ: 250 هزار دلار

3 سال سابقه مدیریت یا  5 سال مالکیت بیزینس

ثبت شرکت:

ثبت شرکت یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت کانادا است. شما در این مسیر می توانید یک شعبه از شرکت خود را در کانادا تاسیس نمایید یا یک شرکت جدید در کانادا تاسیس نمایید. شرکت های متنوعی با مسئولیت های متفاوتی برای تاسیس در کانادا وجود دارد که برای اطلاع از آن می توانید به مقاله ثبت شرکت در کانادا از موسسه ملک پور مراجعه نمایید.

 

ثبت شرکت در کانادا

خرید فرانچایز در کشور کانادا:

با توجه به ریسک بالای راه اندازی یک بیزینس جدید در کانادا، اغلب افراد به دنبال خرید بیزینسی هستند که هم اکنون در کانادا سودآور می باشد. خرید فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری و اخذ اقامت کانادا می باشد. متوسط سرمایه لازم برای خرید فرانچایزها 50 هزار دلار الی 500 هزار دلار می باشد.

سرمایه گذاری از مسیر خرید بیزینس فعال:

یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا، خرید بیزینس فعال در کانادا می باشد. این مسیر همانند مسیرهای خرید فررانچایز و کارآفرینی در کانادا می باشد. در مسیر کارآفرینی در کانادا متقاضی می تواند بیزینسی که هم اکنون در کانادا فعال می باشد را می تواند خریداری نماید. در این مسیر به متقاضی اقامتی 2 ساله داده می شود و در صورت رعایت شرایط می تواند اقامت دائم کانادا را به دست آورد. در این مسیر استخدام 2 کانادایی لازم است. در هنگام خرید بیزینس و کارآفرینی در کانادا دقت نمایید که در ابتدا صندوق آن بیزینس را بررسی کنید و مطمئن شوید این بیزینس در سال های اخیر درآمد داشته است و سودآور بوده است.

حداقل سرمایه برای راه اندازی استارت آپ در کانادا

در صورتی که شرایط لازم را دارید، نوآفرینی یا استارتاپ یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به کانادا است. این مسیر نیاز به سرمایه اندکی دارد و مدرک زبان پایین در حد آیلتس 4 را از متقاضی درخواست می کند و فرزندان تا سن 21 سال می توانند در مسیر نوآوری بر روی پرونده قرار بگیرند. از مزیت های عالی این مسیر می توان به اخذ اقامت دائم کانادا از بدو ورود به این کشور و در همان ابتدای مسیر اشاره کرد. متقاضی می بایست در این مسیر یک بیزینس پلن بر روی ایده خلاقانه و جدید خود، ارائه نماید و از شرکت های انکوربات نامه حمایت دریافت کند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط این مسیر و شرکت های انکوربات به مقاله استارت آپ کانادا از موسسه ملک پور مراجعه نمایید. کمترین مبلغ سرمایه برای گرفتن اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری استارتاپ می توان گفت میزان هزینه در این مسیر متناسب با ایده و طرح شما دارد و م مکن است با حداقل 60 هزار دلار کانادا بتوانید یک استارت آپ راه اندازی کنید.

حداقل سرمایه برای گرفتن اقامت کار شرکت کانادا

کار شرکت یکی از مسیرهای جذاب مهاجرتی است که متقاضی امکان سرمایه گذاری و اخذ کار همزمان را دارد. از مهمترین مزیت های این روش مهاجرتی این است که متقاضی می تواند همسر و فرزند خود را به همراه داشته باشد و همسر متقاضی اجازه خواهد داشت که به صورت فول تایم یا پارت تایم در کانادا مشغول به کار شود. این روش مهاجرتی به دیمگونه است که متقاضی می بایست یک شعبه از شرکت و بیزینسی که هم اکنون در ایران به آن مشغول می باشد را در کشور کانادا افتتاح نماید. متقاضی از مسیر کارشرکت کانادا این امکان را دارید که کمتر از 8 ماه به این کشور مهاجرت نماید و حتی این امکان فراهم است که متقاضی ایرانی بتواند به راحتی و کمتر از 15 روز در کشور کانادا حساب باز نماید. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که متقاضی در ابتدا از مسیر کار شرکت اقامتی 2 ساله دریافت خواهد نمود و اگر بیزینس و شرکت مورد نظر سودآوری داشته باشد، امکان تمدید اقامت کانادا متقاضی و همراهنش تا 7 سال وجود دارد. این روش از روش های مهاجرتی است که امکان تبدیل ویزا در آن وجود دارد به عبارت دیگر اگر متقاضی یا همسرش بتوانند کار پیدا نمایند یا شرایط اسکیل ورکر را داشته باشند می توانند ویزای خود را به این نوع تغییر دهند.

کد خبر: ۱۸۴٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha