۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
تفکیک وزارتخانه صمت بنفع سفره مردم است| لزوم رسیدگی تخصصی‌تر به معیشت
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با بازار:

تفکیک وزارتخانه صمت بنفع سفره مردم است| لزوم رسیدگی تخصصی‌تر به معیشت

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارتخانه صمت بنفع سفره مردم است بر لزوم رسیدگی تخصصی‌تر به معیشت جامعه تاکید کرد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بحث‌هایی که در زمینه تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، اظهار داشت: این وزارتخانه اکنون بسیار عریض و طویل است و تفکیک آن قطعا موجبات بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در هر دو بخش صنعت و معدن و همچنین حوزه تجارت و بازرگانی می‌شود.

وی افزود: حوزه صادرات و واردات و تجارت داخلی و خارجی یک حوزه پرچالش و سنگین است و اکنون یک وزیر باید در حوزه‌های مختلف فعالیت کند که بسیار سنگین و پرحجم است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رسیدگی به معیشت مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار نیازمند تمرکز بیشتر و فعالیت تخصصی‌تر است و اگر این وزارتخانه تفکیک شود بنفع سفره مردم است.

رضایی تصریح کرد: وزارت بازرگانی می‌تواند مسایل مربوط به معیشت مردم و اقتصاد خانواده‌ها را بهتر و موثرتر مدیریت کند و شک ندارم این‌ تغییر در چارت وزارتخانه و تفکیک‌ آن بنفع جامعه است.

وی در ارتباط با تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیز اضافه کرد: تفکیک این وزارتخانه نیز مطرح شده و البته نیازمند کار کارشناسی و دقت نظر بیشتر و با حساسیت است و بنظر می‌رسد فعلا جزو اولویت‌ها نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر به مشکلات معیشتی مردم ابراز داشت: مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند و از همه توان و ظرفیت خود برای بهبود اقتصاد خانواده‌ها استفاده کنند.

کد خبر: ۱۸۴٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha