۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
پایش ۴۰۰ واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت استان یزد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پایش ۴۰۰ واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت استان یزد

یزد- دهقان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد از پایش ۴۰۰ واحد صنعتی راکد و دارای تولید زیر ظرفیت استان خبر داد.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کلینیک کسب و کار با هدف تسهیل ارائه خدمات تخصصی مشاوره به واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از ۲۴۰ مشاور در حوزه‌ها و گرایش‌های مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت، توسعه محصول و فناوری، امورمالی و حقوقی، قوانین کار و تامین اجتماعی، سرمایه گذاری و تهیه طرح کسب و کار، اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی با این کلینیک همکاری داشته اند.

وی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی یزد به منظور کمک به واحدهای صنعتی، از پروژه‌های ارائه خدمات مشاوره توسط مشاوران به واحدهای صنعتی، حمایت مالی کرده و بخشی از هزینه‌های این خدمات را به صورت یارانه پرداخت می کند.

دهقان ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۰ مشاور در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در شاخه‌های تخصصی توسعه نظام مدیریت، فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری و تامین مالی و توسعه محصول و فناوری جذب کلینیک کسب و کار استان یزد شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد بیان کرد: ز ابتدای سال جاری، حدود ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیرظرفیت توسط کلینیک کسب و کار استان به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری مورد ارزیابی قرار گرفته که پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد اعم از راکد و زیرظرفیت، تیم توانمندسازی کلینیک نسبت به عارضه یابی سریع و تکمیل مستندات ۲۴ واحد صنعتی اقدام کرده است.

دهقان ادامه داد: در مدت شش ماه نخست سال پس از مشاوره های صورت گرفته ۱۸ واحد صنعتی راکد یا زیرظرفیت برای عقد قرار اجرای طرح های بهبود در زمینه های افزایش بهره وری، توسعه برند و استاندارسازی، جذب سرمایه و تامین تجهیزات، بازاریابی و فروش، اخذ نشان حلال، مدیریت کیفیت آزمایشگاهی و برنامه های راهبردی اقدام کرده اند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، کمک به واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن است که در سال جاری از پنج واحد صنعتی کوچک و متوسط مستعد دانش بنیان شدن حمایت های خوبی صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۸۴٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha