۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
شرکت آبفای گلستان در تامین آب ناحیه صنعتی امام خمینی کوتاهی کرد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

شرکت آبفای گلستان در تامین آب ناحیه صنعتی امام خمینی کوتاهی کرد

گرگان-شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: تامین آب ناحیه صنعتی امام خمینی بر عهده آب و فاضلاب استان است اما باتوجه به اینکه این دستگاه به وظایفش عمل نکرده واحدهای صنعتی دچار مشکل شدند.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در بعضی از شهرک های صنعتی زمین های قابل واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: باید رایزنی های لازم با کشاورزانی که اطراف شهرک های صنعتی زمین دارند انجام شود تا این زمین ها خریداری شود.

وی با بیان اینکه بعضی از شهرک های صنعتی مشکل آب و برق دارند، افزود: در شهرک صنعتی گنبدکاووس ۶۵ هکتار نیاز به خیابان کشی وجود دارد.

شهمرادی با تاکیدبر اینکه توسعه شهرک ها ضروری است، تصریح کرد: فاز سه شهرک صنعتی آق قلا در بعضی قسمت ها نیاز به جدول کشی وآسفالت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: در بعضی از شهرک ها برای تصفیه خانه نیاز به منابع مالی داریم که بخشی از این منابع مالی از طریق استانی و بخشی از طریق ملی تامین خواهد شد.

شهمرادی در خصوص ناحیه صنعتی امام خمینی، گفت: در حال پیگیری هستیم تا مجوز حفرچاه را در دو ماه آینده و یا حتی زودتر بگیریم تا مشکل این ناحیه حل شود.

وی ادامه داد: تامین آب ناحیه صنعتی امام خمینی به عهده شرکت شهرک های صنعتی نیست و بر عهده شرکت آب و فاضلاب استان است اما باتوجه به اینکه این دستگاه به وظایفش عمل نکرده، واحدهای صنعتی دچار مشکل شدند.

کد خبر: ۱۸۴٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha