۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
هدف گذاری برای ایجاد هزاران شغل تا پایان سال
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد

هدف گذاری برای ایجاد هزاران شغل تا پایان سال

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۰۰ هزار شغل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، نعمت الله رضایی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات حمایت از طرح‌های اشتغالزا گفت: اگر کسی طرحی با قابلیت اشتغال داشته باشد می‌تواند به صورت فردی به صندوق مراجعه و درخواست تسهیلات کند. هر فعالیت اقتصادی که بخواهد صورت بگیرد، با دستگاه مربوط تفاهم نامه منعقد می‌کنیم و در قالب تفاهم نامه در آن بخش اقتصادی که قرار است، فعالیتی انجام شود، طرح را حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، از اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان از منابع این صندوق به طرح‌های دانش بنیان را یادآور شد.

به گفته رضایی صندوق کارآفرینی امید با همکاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، طرحی با عنوان رویداد مدار، با اولویت روستاها آغاز کرده که به این بهانه هر چه بهتر از طرح‌های مولد، دانش بنیان، اشتغال آفرین و روستایی حمایت می‌شود. وی افزود: در تفاهم اولیه مقرر شده ۲۰۰۰ میلیارد تومان از منابع را در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم. براین اساس ابتدا طرح‌ها معرفی می‌شوند و بعد از بررسی در صورتی که طرح دانش بنیان باشد، اقدامات لازم را برای حمایت انجام می‌دهیم.

یادآور می‌شود؛ صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگترین نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، روستایی و خانگی، نقش بسزایی در توسعه اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برعهده دارد.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha