۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا افزایش یافت

شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا افزایش یافت

شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفت و گاز طبیعی شرکت‌های حفاری آمریکا در ماه اکتبر افزایش یافت.

به گزارش بازار، شرکت بیکر هیوز در گزارشی اعلام کرد شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به ۲۸ اکتبر (ششم آبان‌ماه) کاهش، اما به‌دلیل تداوم فعالیت شرکت‌های حفاری با وجود قیمت‌های بالای انرژی و رشد سوددهی، در ماه اکتبر برای نخستین بار از ماه ژوئیه تاکنون افزایش یافته است.

شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز در گزارش روز جمعه (ششم آبان‌ماه) اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفت و گاز که نشان‌دهنده اولیه تولید در آینده به‌شمار می‌رود، در هفته یادشده با سه دستگاه افزایش به ۷۶۸ کاهش یافت.

به گفته بیکر هیوز، با وجود کاهش این هفته، مجموع دکل‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۴ دستگاه معادل ۴۱ درصد افزایش داشته است.

تعداد دکل‌های نفتی آمریکا در هفته یادشده با دو دستگاه کاهش به ۶۱۰ دستگاه رسید، این در حالی است که شمار دکل‌های گازی با یک دستگاه کاهش به ۱۵۶ دستگاه رسید که پایین‌ترین تعداد از ماه ژوئیه تاکنون به‌شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های حفاری در ماه اکتبر پس از فعال کردن ۶ دکل نفتی و کاهش سه دکل گازی، سه دکل دیگر اضافه کردند. این نخستین کاهش ماهانه در شمار دکل‌های حفاری گاز از ماه اوت سال ۲۰۲۱ تاکنون به‌شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha