۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۹ ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری

۹ ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری

افراد در پی یافتن راهی برای سرمایه گذاری با پول کم و سود زیاد هستند که سود بالایی هم داشته باشد و از آن به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم استفاده کنند تا در این وضعیت اقتصادی بتوانند بهتر زندگی کنند.

سنگ فیروزه افغانستان

بازار; گروه صنعت: یکی از زینتی، مشهور، گرانبها و ارزشمند ترین سنگهای فیروزه جهان را، کشور ایران داشته که نام سنگ فیروزه افغانستان به کشورهای همسایه و غیره تجارت می گردد. معمولا سنگهای فیروزه به شکلهای گرد، مربع، بیضی و مسطیلی بوده که بر اساس نوع سلیقه هر فرد برای ساخت انگشتر نقره روی آن نصب می گردد.

عایق حرارتی ارزان

این مورد هم می توان به دیگر ویژگی های بارز این محصول افزود از این عایق حرارتی ارزان برای انواع لوله های مسی، چند لایه و فولادی می توان بهره گرفت. عایق های الاستومری دارای مقاوت حرارتی و برودتی برابر منفی ۲۰۰ درجه تا مثبت ۱۰۵ درجه هستند این موضوع یکی از عواملی است که سبب شده تا این عایق فروش بالایی نسبت به سایر عایق ها داشته باشد.

۹ ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری

قیمت بطری پلاستیکی

برای ذخیره کردن مایعات از بطری پلاستیکی چهار دو نیم ۱۰ لیتری استفاده می کنند که قیمت بطری پلاستیکی متفاوت است. مایعات می توانند آب، نوشیدنی های گاز دار، دوغ، روغن های خوراکی، دارو و ... باشد. اندازه ی این بقطری متغیر است و قیمت های مختلفی بر اساس نوع جنس و اندازه دارد.

۹ ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری

کد خبر: ۱۸۴٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha