تعلیق همکاری جنرال موتورز با توئیتر با آغاز ریاست ایلان ماسک!
با انتشار بیانیه صورت گرفت؛

تعلیق همکاری جنرال موتورز با توئیتر با آغاز ریاست ایلان ماسک!

شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق تمامی تبلیغات خود در شبکه اجتماعی توئیتر خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق تمامی تبلیغات خود در شبکه اجتماعی توئیتر خبر داد.

بر اساس این گزارش، جنرال موتورز دلیل این اقدام خود را تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک اعلام کرده و گفته است که در دوران مالکیت جدید توئیتر، تغییرات بنیادین بزرگی در حال انجام روی سرویس های تبلیغات توئیتر است که جنرال موتورز را از ادامه همکاری با این شبکه محبوب اجتماعی منع می کند.

این در حالیست که ایلان ماسک علاوه بر مالکیت شرکت خودروسازی تسلا، همزمان سمت مدیر اجرایی جنرال موتورز را نیز بر عهده داشته و هنوز مشخص نیست دلیل این تصمیم جنرال موتورز چه بوده است.

جنرال موتورز با اینحال تاکید کرده که واحد پشتیبانی و امور مشتریان خود را در توئیتر فعال نگه داشته و قصد تعلیق آن را ندارد.

لازم به ذکر است، بیش از ۹۰ درصد درآمد توئیتر از طریق تبلیغات تامین شده و با اینحال، از زمان آغاز ریاست ماسک بر این شبکه اجتماعی، بسیاری از شرکت های تجاری در آمریکا و اروپا از تعلیق ادامه همکاری خود با توئیتر سخن گفته اند.

ماسک روز جمعه و پس از اعلام آغاز رسمی ریاست خود بر توئیتر، با انتشار پیامی توئیتری از برکناری اکثر مدیران ارشد توئیتر و همچنین ایجاد تغییرات ساختاری در بخش تبلیغات این شکبه اجتماعی خبر داد؛ موردی که ظاهرا بسیاری از شرکت های تجاری همکار را با توئیتر را رنجانده و با اینحال، هنوز مشخص نیست مدل تبلیغات جدید مد نظر ایلان ماسک چه خواهد بود.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha