۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
واکنش مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به ابهامات نظارتی

واکنش مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به ابهامات نظارتی

در هشتمین جلسه گروهی خبرنگاران با مدیران سازمان بورس، ایلخانی مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به موضوعاتی نظیر نحوه نظارت بر معاملات و شناسایی تخلفات و ریشه‌یابی علت قطعی هسته معاملات پرداخته شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، در ادامه مجموعه نشست‌های مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار به میزبانی روابط عمومی این سازمان، صبح امروز (۴ آبان ماه) مدیر فناوری اطلاعات با جمعی از اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.

در این جلسه که با حضور علی ایلخانی مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، وظایف مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس که یکی از بخش های معاونت اجرایی محسوب می‌شود، تشریح شد. این مدیریت متشکل از اداره توسعه و هوشمندسازی، اداره کنترل و نظارت، و اداره عملیات و زیرساخت است.

ایلخانی پس از تشریح وظایف و کارکرد واحد فناوری اطلاعات به پرسش خبرنگاران پاسخ داد و به موضوعاتی نظیر نحوه نظارت بر معاملات و شناسایی تخلفات، ریشه‌یابی علت قطعی هسته معاملات، ساختار سامانه مچینگ بومی‌سازی شده و همکاری دانشگاه تهران در خصوص آورده‌ فنی برای رفع ایرادات پیشین و... پرداخت.

کد خبر: ۱۸۳٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha