۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
آمادگی پارس جنوبی برای تامین گاز زمستان| ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی اولویت نخست است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

آمادگی پارس جنوبی برای تامین گاز زمستان| ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی اولویت نخست است

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام آمادگی پارس جنوبی برای تامین گاز زمستان در کشور گفت: ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی اولویت نخست این مجتمع است.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با فعالیت ۱۳ پالایشگاه بزرگ نقش اساسی در تامین گاز کشور دارد و امسال رکورد تولید گاز نیز زده شد.

وی افزود: از هم‌اکنون آماده ورود به زمستان برای تامین گاز مناطق مختلف کشور بویژه مناطق سردسیر هستیم و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر بیش از ۲۲۰میلیارد متر مکعب خوراک دریافتی از سکوها را داشتیم که این مهم در سایه همکاری دسته جمعی محقق شده است.

باهوش تصریح کرد: ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی و ذخائر میدان گازی پارس جنوبی از ماموریت‌های اصلی این مجموعه است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: سرکشی به پالایشگاه‌ها بمنظور شناخت نقاط ضعف و قوت آنها به شکل مکرر انجام می‌شود و امیدواریم در ادامه نیز این روند تداوم یابد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز در کنار نفت و گاز پارس و منطقه ویژه و شرکت‌های پتروشیمی در راستای اعتلای صنعت نفت حرکت می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha