لزوم ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه در میادین میوه و تره بار

لزوم ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه در میادین میوه و تره بار

مظفر، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران، برلزوم ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه تاکید کرد.

به گزارش بازار، میثم مظفر پس از بازدید از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جمع شورای معاونین این سازمان با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات این سازمان گفت: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در افزایش کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می‌بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال و غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار شهر تهران را رتبه بندی و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد.

میثم مظفر با قدردانی از عزم جدی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha