۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
۷ عضو اصلی هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان گلستان انتخاب شدند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان:

۷ عضو اصلی هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان گلستان انتخاب شدند

گرگان- چوپانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: هفت عضو اصلی هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان گلستان در مجمع عمومی فوق العاده توسط اعضاء مجمع انتخاب شدند.

علی محمدچوپانی در حاشیه انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفت عضو اصلی، دو عضو علی البدل و دو بازرس برای اتحادیه صادرکنندگان گلستان در مجمع عمومی فوق العاده توسط اعضاء مجمع و بعد از رای گیری انتخاب شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: در این انتخابات رحمان قره باش، مراد آهی، علی صفرنژاد، روح الله شاهینی، بهمن ایری، سید مجتبی جوادی و شکرالله عجم به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

وی با تاکید به احیاء این اتحادیه بعد از حدود دو دهه افزود: امیر یوسفی و محمد شمالی به عنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره و مژگان نادری و محمد کاظم گلفام به عنوان بازرس در این انتخابات رای آوردند.

چوپانی تصریح کرد: هر تصمیم اقتصادی که دولت می خواهد بگیرد باید با تشکل های موضوعی خود و به صورت خاص با اتاق بازرگانی مشورت کند اما این قانون اجرا نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: روند اقتصاد سه سال گذشته نشان داده است فعال اقتصادی سود کرده است اما وقتی سود خود را با سرمایه اش برای سال جدید می خواهد شروع کند متوجه می شود که قدرت خریدش در بعضی موارد تا ۱۰۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۸۳٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha