۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
اعتبارات شهرستان خوسف به ۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت
در گفت وگو با بازار مطرح شد؛

اعتبارات شهرستان خوسف به ۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت

بیرجند- ایمانی، فرماندار خوسف گفت: اعتبار سال ۱۴۰۰ شهرستان ۳۱ میلیارد تومان بوده که در سال جاری به ۴۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

محمد علی ایمانی در گفت و گو با بازار با اشاره به پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهرستان خوسف بیان کرد: راه اندازی بیمارستان خوسف نیاز مبرم مردم منطقه بوده و قرار گرفتن در کرویدر ترانزیتی و مسیر ارتباطی بر اهمیت راه اندازی آن می افزاید که امید است هر چه سریعتر تکمیل، تجهیز و راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب از دیگر اولویت های شهرستان خوسف است، گفت: با وجود کم آبی ها و افت فشار، وضعیت آب شرب نسبت به هر سال از وضعیت بهتری برخوردار بوده است.

ایمانی با اشاره به اعتبارات این شهرستان بیان کرد: اعتبار سال ۱۴۰۰ شهرستان ۳۱ میلیارد تومان با تخصیص ۲۰ درصدی و با اوراق و اسناد خزانه بوده و اعتبارات سال جاری به ۴۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

فرماندار خوسف رفع مشکلات شهرک صنعتی شهید رحمانی را اولویت دیگر شهرستان دانست و ادامه داد: این شهرک صنعتی فاقد زیر ساخت و نیازمند زیرساخت های مهمی همچون برق، آب و گاز بوده که با پیگیری های زیادی که در این رابطه به انجام رسیده بخشی از آنها مرتفع شده و رسیدگی به سایر موارد در دست اقدام است.

ایمانی با بیان اینکه مجوز کارخانه تولیدکنسانتره مس در جوار معدن طلای شادان هم صادر شده است، گفت: پیش بینی می‌شود برای این کارخانه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شود که در صورت بهره برداری از آن زمینه اشتغال زایی مستقیم برای ۹۰۰ نفر نیز ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۳٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha