۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۲۳ مصدوم و ۲ کشته در پی زلزله دماوند/ سد خاکی دماوند آسیب ندید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۳ مصدوم و ۲ کشته در پی زلزله دماوند/ سد خاکی دماوند آسیب ندید

دماوند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از مصدومیت ۲۳ نفر و کشته شدن دو تَن در پی وقوع زلزله بامداد جمعه در دماوند خبر داد و گفت: سد خاکی کشاورزی «رستم آباد» دماوند آسیب ندیده است.

منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وقوع زلزله بامداد جمعه در دماوند و مصدومین و خسارات احتمالی آن اظهار داشت: خود زلزله به طور مستقیم کشته‌ای برجا نگذاشته است، اما متأسفانه دو نفر در پی تبعات ناشی از زلزله جان سپردند، که یک نفر از آنها مردی ۶٠ ساله بود، که در رودهن حین فرار بر اثر تروما از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و جان سپرد.

وی گفت: متوفی دوم یک خانم ۲۱ ساله است، که بر اثر ایست قلبی جان داد و علاوه بر این ۲۳ نفر نیز مصدوم شدند، که مصدومیت ۱۲ تن سطحی بود و ۱۱ مصدوم دیگر از ترس زلزله و یا حوادث حین فرار دچار آسیب دیدگی شدند، که همه این مصدومان از مراکز درمانی مرخص شده و هم‌اکنون هیچکدام از مصدومان بستری نیستند.

درجاتی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد، که زلزله دماوند خسارت محسوسی نداشته است، ریزش‌های جزئی کوه در برخی محورهای مواصلاتی شمال و شرق تهران داشتیم، که در همان ساعات اولیه رفع شد و تردد هم اکنون به طور عادی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران برخی ادعاها مبنی بر ریزش سد در دماوند را به شدت رد کرد و افزود: سد خاکی کشاورزی «رستم آباد» در دماوند نیز بررسی شده و این سد آسیبی ندیده است.

وی از تداوم آماده باش ستادهای مدیریت بحران استان تهران در برابر وقوع زلزله طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: این آماده باش تا بامداد یکشنبه تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۱۸٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha