۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
روند قیمت کاردانو همچنان نزولی است| قیمت در چه صورت رشد خواهد کرد؟
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال؛

روند قیمت کاردانو همچنان نزولی است| قیمت در چه صورت رشد خواهد کرد؟

قیمت رمزارز کاردانو طی هفته گذشته با عقب نشینی ارزهای دیجیتال به زیر سطح حمایت مهم خود در ۰.۴۰۴۵ دلار سقوط کرده و به نظر می رسد ریزش قیمت کاردانو همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز کاردانو طی هفته گذشته با عقب نشینی ارزهای دیجیتال به زیر سطح حمایت مهم خود در ۰.۴۰۴۵ دلار سقوط کرد. توکن ADA پس از آن به ۰.۳۳۰۴ دلار کاهش یافت که حدود ۸۸ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود محسوب می شود. درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، ارزش بازار کاردانو از بیش از ۹۰ میلیارد دلار به ۱۲ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است.

قیمت کاردانو در سال جاری و در بحبوحه زمستان طولانی ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار داشته است. این کاهش زمانی رخ داد که سرمایه گذاران به تغییر مداوم سیاست مالی و حجم کم در شبکه واکنش نشان دادند.

فدرال رزرو آمریکا تاکنون نرخ بهره را ۳۰۰ واحد افزایش داده و تحلیلگران انتظار دارند تا اواخر سال جاری این نرخ را ۱۲۵ واحد دیگر افزایش یابد. از منظر تاریخی، دارایی‌های مالی پرخطر مانند ارزهای دیجیتال و سهام شرکت ها در دوره‌هایی که نرخ‌های بهره در روندی صعودی قرار دارند، عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند. در واقع، محبوب ترین شاخص های مالی آمریکا مانند داوجونز و نزدک ۱۰۰ امسال به بازاری کاملا نزولی فرو رفته اند.

از جنبه مثبت، حجم معاملات NFT کاردانو طی چند روز گذشته افزایش یافته است. روز یکشنبه، حجم معاملات NFT این رمزارز بیش از ۲.۷ میلیون دلار استرالیا بود. با نرخ فعلی این ارز، این حجم معادل حدود ۸۸۴ هزار دلار است که عدد خوبی محسوب می شود. تعداد NFTهای معامله شده در زنجیره کاردانو نیز حدود ۷۴۷۴ مورد بوده که طی ۳۰ روز گذشته، حجم کل آنها با بیش از ۱۰۸ درصد افزایش به بیش از ۴۲.۱ میلیون دلار استرالیا رسید.

پیش بینی قیمت کاردانو

روند قیمت کاردانو همچنان نزولی است| قیمت در چه صورت رشد خواهد کرد؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکنت ADA طی چند ماه گذشته با فروش شدیدی روبرو بوده است. با کاهش بیشتر قیمت، کاردانو به زیر سطح حمایت مهم خود در ۰.۴۰۴۵ دلار رسید که پایین ترین سطح در ۱۳ جولای محسوب می شود.

کاردانو همچنین به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه سقوط کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح خنثی متمایل شده است.

بنابراین، چشم‌انداز قیمت کاردانو همچنان نزولی بوده که در صورت ریزش قیمت، سطح حمایت کلیدی بعدی روی ۰.۳۰۰ دلار قرار دارد. حرکت قیمت به سطح بالاتر از مقاومت ۰.۴۰۴۵ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می‌کند.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha