۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی دامغان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی دامغان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

دامغان - باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: با هدف ترغیب سرمایه گذاران، ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی دامغان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا باقری در دیدار ظهر دوشنبه خود با نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در دفتر وی، با بیان اینکه کم آبی از جمله مشکلات صنایع شهرک صنعتی این شهرستان است، تاکید کرد: ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی دامغان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه افزایش سهم آب صنعت با استفاده از پساب در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قرار دارد، ابراز کرد: این شرکت متقاضی پساب تولیدی دامغان برای استفاده در صنعت است تا بتوانیم بخشی از مشکلات کم آبی را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه خریداری ۱۰ لیتر فاضلاب از آب و فاضلاب شهرستان دامغان برای استفاده در صنایع از دیگر اقدامات انجام شده است، بیان کرد: برای ایجاد رغبت بین سرمایه گذاران همچنین شش پروژه عمرانی در شهرک صنعتی دامغان در دست اجرا است.

باقری با بیان اینکه این طرح ها با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح ها که شامل مواردی مانند گاز، آسفالت، رمپ ورودی‌ و خروجی و ... است، بتوانیم شرایط شهرک صنعتی دامغان را بهبود ببخشیم.

وی همچنین با بیان اینکه ایجاد چهار ناحیه صنعتی در شهرستان دامغان در دست پیگیری است، افزود: استعلامات احداث نواحی صنعتی معلمان و امروان به مساحت ۵۰ هکتار، فرات به مساحت ۳۶ هکتار و دامنکوه به مساحت ۳۰ هکتار گرفته شده است.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس نیز در سخنانی با بیان اینکه با توجه به فناوری‌های نوین، صنایع کم آب‌بر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مستقر شوند، گفت: تخصیص و تامین آب برای معادن جنوب دامغان به‌منطور رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای جوانان پیگیری شد همچنین منابع آبی موجود با هدف مدیریت این منابع سامان‌دهی شود.

کد خبر: ۱۸۳٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha