۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
پیگیری تخصیص اعتبارات محورهای مواصلاتی شمال غرب کشور

پیگیری تخصیص اعتبارات محورهای مواصلاتی شمال غرب کشور

نایب رئیس مجلس گفت: در نشست با معاونین وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه برای اقدامات راهسازی محورهای صوفیان -سلماس و اهر - مشکین شهر، مقرر شد اعتباری برای این محورها اختصاص پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین  در تشریح نشست با معاونین وزیر راه و شهرسازی و همچنین سازمان برنامه و بودجه در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از جمله محور اهر-مشکین شهر، گفت: در این جلسه که نمایندگان شهرستان‌های شبستر و اهر و همچنین معاونین وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای محورهای مذکور بحث و بررسی شد تا اعتبارات لازم اخذ و در تکمیل پروژه‌ها تسریع شود.

وی افزود: در این نشست مقرر شد نماینده شبستر اخذ مجوز ترک تشریفات قانونی این پروژه را پیگیری کند همچنین قرار بر این است تا شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، پس از صدور مجوز ترک تشریفات، احداث ۲۴ کیلومتر از محور کوزه کنان تا تسوج را از دو طرف آغاز کند.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: ضمنا مقرر شد شرکت ساخت سازمان برنامه و بودجه نسبت به دریافت تسهیلات ماده ۵۶، مصوبات سفر ریاست جمهوری و تخصیص بودجه سنواتی این طرح اقدام کند، همچنین قرار است سازمان برنامه و بودجه در زمینه ترک تشریفات قانونی برای پیمان سپاری به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پیگیری لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس در خصوص آخرین وضعیت بزرگراه اهر -مشکین شهر نیز گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال بابت این طرح اعتبار تخصیص دهد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هم خط کشی، نصب علائم و ... را انجام دهد.

نایب رئیس مجلس افزود: در ضمن مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نسبت به اتمام ۵ کیلومتر این محور تا دهه فجر اقدام کند.

کد خبر: ۱۸۲٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha