۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
پیش بینی ایجاد ۷۰ هزار نفر شغل در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

پیش بینی ایجاد ۷۰ هزار نفر شغل در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: در قرارگاه ملی اشتغال براساس طرح‌های ارائه شده پیش بینی ایجاد ۷۰ هزار شغل در استان شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در این استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: پیش از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اقدامات کارشناسی خوبی در معاونت‌های مختلف صورت گرفت و طرح‌های خوبی به هیئت دولت ارائه شد که در نهایت ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در اختیار این استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه عمده مشکل استان کرمانشاه موضوع بیکاری است قرارگاه ملی اشتغال به تصویب هیئت دولت رسید و بسیاری از طرح‌های عمرانی نیز تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید تا مردم طعم شیرین سفر رئیس جمهور را احساس کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نشست قرارگاه ملی اشتغال طی هفته گذشته با حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور برگزار و ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح به دولت ارائه شد که اشتغالزایی ۷۰ هزار نفر را به دنبال خواهد داشت زیرا مشکل بیکاری در این استان ریشه دار است.

امیری مقدم با اشاره به اینکه فرهنگ کار در استان کرمانشاه نیازمند تقویت است، گفت: فرهنگ کار و تلاش در استان کرمانشاه دچار لطمه شده و مهارت آموزی در مدارس و دانشگاه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و رشته‌های تحصیلی دانشگاهی باید متناسب با نیاز کار استان تعریف شوند.

کد خبر: ۱۸۲٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha