۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
خودروسازان متناسب با قدرت خرید افراد کم‌درآمد خودرو تولید کنند
نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

خودروسازان متناسب با قدرت خرید افراد کم‌درآمد خودرو تولید کنند

نماینده مردم بندرعباس گفت: خودروسازان باید هزینه‌های تولید خودرو را کاهش دهند به طور مثال شرکت‌های اقماری زیان‌ده را واگذار کنند تا قیمت خودرو منطقی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد مرادی درباره ضرورت تولید خودروهای اقتصادی، گفت: هرچند همه بر این باروند که کیفیت خودروهای تولیدی باید ارتقا یابد، اما قیمت خودروها نیز باید متناسب با توان خرید مردم باشد، در تمام کشورهای دنیا توان مالی مردم را سنجیده شده و متناسب با قدرت خرید تمامی مردم خودرو تولید می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در ایران به دلیل انحصار موجود در صنعت خودروسازی، بدون توجه به اصل مهم قدرت خرید مردم، خودروها قیمت گذاری شده و به فروش می‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اضافه کرد: وضعیت کنونی بازار خودرو جفا در حق مردم و مصرف‌کنندگان است و خودروسازان باید تغییر رویه دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌های تولید خودرو را کاهش دهند به طور مثال شرکت‌های اقماری زیان‌ده را واگذار کنند تا قیمت خودرو منطقی شود، تصریح کرد: همچنین این شرکت‌ها باید متناسب با قدرت خرید اقشار کم‌درآمد نیز خودروهای باکیفیت تولید کنند، در غیر این صورت این رویای خرید خودرو و داشتن خودروی شخصی همواره همراه افراد خواهد بود.

کد خبر: ۱۸۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha