۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تأمین کسری منابع مالی شهرداری از سفره انبوه سازان مسکن غلط است
عضو شورای شهر گرگان:

تأمین کسری منابع مالی شهرداری از سفره انبوه سازان مسکن غلط است

گرگان- پایین محلی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تامین کسری منابع مالی شهرداری گرگان از سفره انبوه سازان مسکن و فعالان صنعت ساخت و ساز رویکرد غلطی است که باید اصلاح شود.

صفرعلی پایین محلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تورم در قیمت ملزومات خدمات شهری و فربه شدن ساختار نیروی انسانی در شهرداری گرگان هزینه های جاری این نهاد را افزایش داده که معمولاً بر مبنای یک رویه نادرست برای تامین کسری منابع مالی شهرداری به سراغ سفره انبوه سازان و فعالان حوزه مسکن می روند که این سیاست غلط بوده و باید اصلاح شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: اشتباهات مزمن و کهنه مدیریت شهری در بحث تامین منابع مالی از محل جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و عوارض ساختمانی نیازمند بازنگری فوری است.

وی گفت: فارغ از فشارهایی که انبوه سازان مسکن از نرخ عوارض ساختمانی در سال جاری با آن دست و پنجه نرم می کنند شاهد صدور جریمه های چند میلیاردی در کمیسیون ماده ۱۰۰ هستیم که مشکلات بسیاری را به فعالان صنعت ساختمان وارد می کند.

پایین محلی ادامه داد: شورا آمادگی دارد تا هر چه سریع تر بسته های تخفیفی و تشویقی برای آن دسته از انبوه سازانی که در پی پرداخت اقساطی عوارض خود هستند، مصوب کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: اتخاذ برخی رویکردهای غلط سبب شده تا بخشی از سرمایه گذاران صنعت مسکن به سایر شهرها و مناطق کشور بروند و این مقوله بر میزان اشتغال در شهر تاثیر منفی می گذارد.

کد خبر: ۱۸۲٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha