حمایت پلیس امنیت اقتصادی از اقتصاد کشور با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت پلیس امنیت اقتصادی از اقتصاد کشور با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند از اقتصاد کشور حمایت بیشتری کند و سبب شکوفایی اقتصاد کشور شود.

به گزارش بازار، سردار سهراب بهرامی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) در مصلی تهران با بیان اینکه پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فناوری‌های نوین موجب تغییر و تحول در معنا و مفهوم بسیاری از شاخص‌های زندگی افراد شده است، گفت: مفهوم امنیت اقتصادی از این قاعده مستثنی نیست، زیرا با ورود به قرن جدید میلادی متوجه خواهیم شد که معنا و مفهوم امنیت تغییر کرده است و دیگر تنها به دور بودن از خطر جانی، امنیت گفته نمی‌شود.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: هم اکنون امنیت اقتصادی موضوعی است که جایگاهی شبیه امنیت نظامی و سیاسی دارد و در اولویت فعالیت‌های اقتصادی اغلب کشورهاست.

وی اظهار کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه می‌توانند در راستای بهبود فضای امنیت اقتصادی کشور، به‌روز کردن تجهیزات و پیشگیری از بروز مواردی مانند فرار مالیاتی، اختلاس، مبارزه با قاچاق ارز و طلا و ... به پلیس امنیت ملی کمک کنند.

سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی با یاری گرفتن از شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند از اقتصاد کشور حمایت بیشتری کند و به همین سبب شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha