۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
«خدمات پس از فروش» مهمترین انگیزه مشتری برای خرید از تولید داخل است
یک فعال اقتصادی؛

«خدمات پس از فروش» مهمترین انگیزه مشتری برای خرید از تولید داخل است

گرگان- حاج‌نصرالله، مسئول خدمات پس از فروش شرکت الوند گفت: خدمات پس از فروش و عمل به تعهدات از مهمترین عوامل جلب رضایت مشتری و ایجاد رغبت برای خرید از تولید داخل است.

محسن حاج‌نصرالله در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: بخش مهمی از قطعاتی که در چرخه تولید شرکت به کار می رود، تولید داخل کشور است.

مسئول خدمات پس از فروش الوندبا بیان اینکه بخش کوچکی از قطعات مورد نیاز از دو کشور آلمان و ایتالیا وارد می شود، ادامه داد: شرکت‌هایی که به عنوان واسطه اقدام به واردات قطعات می کنند، با مشکلات متعدد گمرکی مواجه هستند.

حاج‌نصرالله با تأکید بر اینکه برای سرافرازی کشور باید موانع مسیر تولیدکننده برداشته شود، خاطر نشان کرد: بالا بودن تعرفه‌های گمرکی و بروکراسی اداری، واردات را سخت کرده است.

این فعال اقتصادی اضافه کرد: باید فرآیند صادرات و واردات گمرک به معنای واقعی به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند.

وی در توضیح چگونگی حمایت شرکت الوند از مشتریانش، گفت: متقاصیان خرید دستگاه می‌توانند با ارائه نامه‌ جهاد کشاورزی از مزایای فروش شرایطی استفاده کنند.

حاج‌نصرالله با بیان اینکه دولت تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت می کند، اضافه کرد: برای دریافت این وام‌ها موانعی وجود دارد.

مسئول خدمات پس از فروش الوند، ارایه شرایط مناسب خدمات پس از فروش و عمل کردن به تعهدات را از مهمترین عوامل جلب رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: بسته‌های تشویقی از قبیل گارانتی مناسب، استقرار نمایندگی در استان‌ها و ارائه برخی خدمات رایگان می تواند در جذب مشتری تأثیر داشته باشد.

گفتنی است، شرکت الوند حدود چهار دهه در صنعت مرغداری، دامداری، گلخانه و سالن‌های صنعتی در زمینه‌های تجهیزات، گرمایشی و هوادهی فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha