۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
تیم اقتصادی دولت طرحی نو برای اقتصاد تدوین کند
نماینده مردم نوشهر در مجلس:

تیم اقتصادی دولت طرحی نو برای اقتصاد تدوین کند

نماینده مردم نوشهر در مجلس با اشاره به اینکه حذف ارز ترجیحی و ارائه نشدن کالا با نرخ شهریور۱۴۰۰ سفره مردم را کوچک کرده گفت: تیم اقتصادی دولت باید طرحی نو در اقتصاد تدوین کند تا معیشت مردم سخت‌تر نشود.

به گزارش بازار، محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مرتضوی گفت: امیدواریم با عملکرد خوب خود و رضایت بازنشستگان، کارگران، معلولان و جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اعتماد نمایندگان پاسخ دهید.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در لایحه بودجه مصوب شد که در صورت حذف ارز ترجیحی دولت موظف است کالاها را با نرخ شهریور ۱۴۰۰ به مردم ارائه دهد. ارز ترجیحی حذف شد اما هیچ یک از کالاها با نرخ شهریور ۱۴۰۰ ارائه نشد. این موضوع موجب شد که سفره مردم تنگ‌تر شود و اقتصاد تحت شعاع قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این شرایط گروه‌هایی که حقوق ثابت دارند مانند کارمندان، کارگران، معلمان و ... بیشتر به سختی افتادند هر چند لایحه متناسب‌سازی حقوق قدم مثبتی در این زمینه بود اما تیم اقتصادی دولت باید طرحی نو در اقتصاد تدوین کنند تا معیشت مردم سخت‌تر نشود.

کد خبر: ۱۸۱٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha