۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
حضور صنعتگران استان بوشهر در دهکده کتارا قطر در ایام جام جهانی| صنایع دستی بوشهر جهانی می شود
مدیر کل میراث فرهنگی بوشهر خبر داد:

حضور صنعتگران استان بوشهر در دهکده کتارا قطر در ایام جام جهانی| صنایع دستی بوشهر جهانی می شود

بوشهر- سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از حضور صنعتگران استان بوشهر در دهکده کتارا قطر در ایام جام جهانی به منظور ارائه محصولات صنایع دستی خبر داد.

اسماعیل سجادی منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در آستانه جام جهانی قطر، آمادگی لازم برای حضور موثر در تبادل صنایع دستی را دارد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در کشور قطر اندیشیده شده و استان بوشهر نیز فعالانه در این‌نمایشگاه حضور دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از حضور صنعتگران استان بوشهر در دهکده کتارا قطر در ایام جام جهانی خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته، سهم هر کدام از صنعتگران و فعالان صنایع دستی حدود ۱.۸ میلیارد ریال برای حضور در نمایشگاه است که چند صنعتگر از استان با اعلام آمادگی کامل در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

سجادی منش اضافه کرد: غرفه‌های در نظر گرفته شده برای صنایع دستی، تحت عنوان غرفه طلایی و نقره‌ای است و استان بوشهر با محصولات متنوع خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی افزود: حصیر، سبد، گلیم و تویزه و انواع صنایع دستی توسط بافندگان و صنعتگران استان در نمایشگاه بزرگ قطر به نمایش در می آید.

سجادی منش یادآور شد: کیفیت و تنوع محصولات صنایع دستی استان بسیار بالاست و انتظار داریم بعد از ایام جام جهانی نیز این روند تداوم یابد.

کد خبر: ۱۸۱٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha