۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
نمایشگاه شکوه ایران همزمان با جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر برگزار می شود
رئیس اتاق ایران و قطر:

نمایشگاه شکوه ایران همزمان با جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر برگزار می شود

گرگان- موسی پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران و قطر از برگزاری نمایشگاه شکوه ایران یا ایران گلوری در قالب محصولات صنایع دستی و گردشگری همزمان با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دوحه خبر داد.

عدنان موسی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این نمایشگاه با همت اتاق بازرگانی ایران و قطر برگزار می شود و تولیدکنندگان بخش خصوصی می توانند محصولات خود را در این رویداد بزرگ ورزشی عرضه کنند.

رئیس اتاق ایران و قطر با بیان اینکه نمایشگاه شکوه ایران فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان است، گفت: این رویداد فرصتی برای نمایش فرهنگ، تاریخ، سنت، صنایع دستی و محصولات ایرانی همزمان با برگزاری مهمترین رویداد جهان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در دهکده کتارا در شلوغ ترین مرکز فرهنگی و اقتصادی قطر است که به عنوان قلب رویدادهای اقتصادی و فرهنگی در جام جهانی خواهد بود که روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر توریست و شرکت کننده را می تواند جذب کند.

موسی پور با بیان اینکه یک سالن نمایشگاهی بزرگ به محصولات تولیدکنندگان بخش خصوصی ایران اختصاص داده شده، تصریح کرد: همزمان با جام جهانی علاقه مندان بسیاری از سراسر دنیا در دوحه قطر حضور دارند که می توانند در کنار تماشای مسابقات از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: این نمایشگاه با شروع جام جهانی فوتبال در قطر از ۲۹ آبان در دوحه قطر به مدت ۲۸ روز از ساعت ۱۱ الی ۲۳ برگزار می شود.

رئیس اتاق ایران و قطر با بیان اینکه مساحت حداقل متراژ غرفه ها ۹ متر است، ادامه داد: چهار نوع پکیج نقره ای، طلایی، ویژه و اسپانسری برای شرکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده که می توانند با انتخاب هر یک از این پکیج ها در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha