۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
 وضعیت مالی مدارس کشور بررسی شد
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

وضعیت مالی مدارس کشور بررسی شد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و وضعیت مالی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی، در تشریح جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام که صبح امروز(چهارشنبه ۲۷ مهر ماه) با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: با توجه به گذشت مدتی از شروع سال تحصیلی جدید و بروز مسائل اخیر در مدارس لازم بود جلسه‌ی هم اندیشی جهت اجرای سیاست‌های کلی در خصوص آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور وزیرآموزش و پرورش در جلسه مشترک جهت هم اندیشی با نمایندگان مجلس، افزود: علی رغم اینکه امروز، روز شلوغی برای مجلس است حضور معنی دار نمایندگان نشان دهنده اهمیت موضوع جلسه بود. در جلسه مذکور گزارشی از وضعیت مالی مدارس توسط وزیر آموزش و پرورش ارائه و نکات نمایندگان مردم در مجلس نیز مطرح شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: در جلسه هم اندیشی امروز در خصوص برخی مطالبات بر زمین مانده فرهنگیان بحث و بررسی صورت گرفت. جمع بندی جلسه امروز به این صورت بود که جلسات دیگری برای بررسی موضوعات داشته باشیم.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha