۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه با کمترین هزینه، می توان به راحتی به اروپا سفر کرد و نیازی به شینگن نداشت؟

بازار; گروه صنعت: در این متن روشهای دریافت پاسپورت دومینیکا و ترفندهای کاهش هزینه را خواهید خواند.

قیمت پاسپورت دومینیکا

قیمت پاسپورت دومینیکا در بین کشورهای دیگر اروپایی بسیار کم می باشد، در حالیکه سرعت بررسی پرونده بالا و قدرت پاسپورت بالاتری دارد یعنی به تعداد کشور بیشتری می توانید سفر کنید بدون آنکه ویزا نیاز داشته باشید. با ما همراه باشید تا چند ترفند کاهش هزینه پاسپورت دومینیکا را مطلع شوید.

قدرت پاسپورت دومینیکا

یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب، از کشورهای نزدیک فلوریدا آمریکا، شهروندی خود را با برنامه سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۳ برای افزایش جمعیت خود ایجاد کرد. دومینیکا یک مستعمره سابق بریتانیا و عضو مشترک المنافع ، سازمان ملل متحد با اقتصاد پویا است. قدرت این پاسپورت با توجه به امکان سفر به ۱۴۵ کشور بسیار زیاد است.

پاسپورت دومینیکا

عکس پاسپورت دومینیکا

از تیر ماه ۱۴۰۰، دولت دومینیکا طرح جلد و صفحه های داخلی پاسپورت دومینیکا را تغییر داد و در پاسپورت های جدید اطلاعات بایومتریک روی صفحه سرامیک درج شد. دارندگان پاسپورت قبلی که ۳۲ صفحه داشت، می توانند تا آگوست ۲۰۲۲ از آن استفاده نمایند. عکس پاسپورت دومینیکا را وقتی ببینید به جزئیات دقیق طراحی ان پی می برید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

مزایای پاسپورت دوم و اخذ شهروندی و ویزای دومینیکا بیش از کشورهایی مانند ترکیه و امارات وده و به شرح زیر می باشد:

  • سفر بدون ویزا به ۱۴۵ کشور
  • زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا
  • عدم نیاز به مصاحبه و مدرک زبان
  • نیازی به حضور در خاک دومینیکا ندارد
  • امکان اخذ پاسپورت شامل همسر، فرزندان زیر ۳۰ سال

پاسپورت دومینیکا خرید ملک

برای واجد شرایط بودن جهت اخذ شهروندی دومینیکا تحت مقررات فعلی، متقاضیان باید با خرید ملک یا دونیشین شرکتی اقدام نمایند. برای کاهش هزینه ها میتوانید از روش دوم دونیشین استفاده کنید یا بصورت مجردی اقدام کنید. همچنین زمان کافی برای پرداخت هزینه دولتی شما را در استرس قرار نخواهد داد.

معایب پاسپورت دومینیکا

روند اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار سریع انجام می گیرد ولی بخش های ترجمه مدارک و دریافت مدارک تست مدیکال پزشکی و سوپیشنه زمان بر می باشد. هزینه های خرید ملک زیاد است و با توجه به جمعیت کم کشور دومینیکا فروش املاک سخت می باشد

پاسپورت دومینیکا

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

دریافت پاسپورت دومینیکا به عنوان تابعیت دوم شرایط سفر آسان و بدون هزینه را برای بسیاری از کشورها مانند اروپا فراهم می کند که جهت سفر به آمریکا دریافت ویزای بی ۱ و بی۲ با پاسپورت دومینیکا بسیار سریع خواهد بود و طی آن متقاضی ویزای ده ساله را دریافت خواهد کرد.

ارزش پاسپورت دومینیکا

هیچ نیازی به اقامت فیزیکی داخل دومینیکا وجود ندارد. با این حال، دولت شهروندان جدید را تشویق می کند تا بیشتر در اقتصاد مشارکت کنند و دربخشهای کشاورزی و توریسم و صنعت ساختمان وارد شوند. مزیت اصلی دومینیکا رشد خوب صنعت گردشگری می باشد.

فرق دومینیکن و دومینیکا

هر دو کشور همسایه اند و فاصله بسیار کمی با هم در نزدیکی آمریکا دارند. دومینیکن کمی بزرگتر از دومینیکا است و جمعیت بیشتری دارد.

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا

۱۴۵ کشور را می توان با پاسپورت دومینیکا رفت که مهمترین آنها شامل کل اروپا وانگلیس است.

مثلا در اروپا:

انگلیس- آلمان -اتریش –بلژیک -بلغارستان -کرواسی -قبرس -جمهوری چک –دانمارک

آسیا:

چین - کره جنوبی- هند- قطر - مالدیو -ارمنستان -بنگلادش -کامبوج -هنگ کنگ

آفریقا:

مصر -گامبیا -گینه بیسائو -کنیا-لسوتو -ماداگاسکار -مالاوی –موریتانی

آمریکا:

برزیل –آرژانتین-کلمبیا –مکزیک-کاستاریکا -کوبا –ونزوئلا-شیلی

پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

سفر با پاسپورت دومینیکا بسیار راحت و فقط با خرید یک بلیط هواپیما خواهد بود. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دومینیکا به شما امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۵ کشور را می دهد، که کل اتحادیه اروپا را شامل می شود.

امکان سفر بدون ویزا باعث شده بسیاری از ایرانیان پاسپورت دومینیکا را انتخاب کنند. ایرانی ها به راحتی می توانند پاسپورت دومینیکا را با روش دونیشن تهیه کنند.

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا

ابتدا متقاضی مدارک شناسنامه، کارت ملی، سوءپیشینه، پایان خدمت و ... خود را ترجمه می کند و توسط وکیل برای اداره مهاجرت دومینیکا ارسال می شود. بعد از بررسی نامه قبولی و مراحل اخذ پاسپورت طی نامه رسمی از دولت دومینیکا دریافت می کند. موسسه مهاجرتی گنجی به عنوان وکیل رسمی کانادایی تمامی این مراحل را با اطمینان برای شما انجام خواهد داد.همچنین با مشاوره با آقای گنجی امکان بررسی روشهای مهاجرت به کانادا را نیز خواهید داشت.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha