۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
ثبات قیمت در بازار مرغ بدون مشتری
در گفتگو با بازار عنوان شد

ثبات قیمت در بازار مرغ بدون مشتری

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی گفت: امروز قیمت مرغ در بازار نسبت به روز قبل هیچ نوع تغییری نکرده است.

مهدی یوسفخانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز هر کیلو گرم مرغ زنده با قیمت هفت هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می شود که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

وی با اشاره به قیمت نه  هزار و ۸۰۰ تومانی مرغ در کشتارگاه گفت: این قیمت نیز نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی تصریح کرد: امروز قیمت هر کیلو مرغ در واحدهای پخش ۱۰ هزار تومان است و هر کیلو مرغ در واحدهای صنفی با قیمت ۱۱ هزار تومان عرضه می شود.

این فعال صنفی با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار خاطرنشان کرد: تا زمانی که برای مرغ خریداری در بازار نداریم شاهد روند کاهشی قیمت این محصول خواهیم بود و در بهترین حالت امکان دارد که قیمت مرغ روند ثبات را در پیش بگیرد.

یوسفخانی با تاکید براینکه با توجه به شرایط بازار و قیمت مرغ در حال حاضر مرغداران متحمل ضرر و زیان های بسیاری شده اند، تصریح کرد: از سوی ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ با رعایت حداقل سود برای مرغداران ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی گفت:  متاسفانه در شرایط فعلی به دلیل عدم تقاضا در بازار که بخشی از آن به دلیل شیوع ویروس کروناو بخشی دیگر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است، قیمت عرضه مرغ در هر کیلو ۱۹۰۰ تومان ارزانتر از نرخ مصوب است.

کد خبر: ۱۸٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha