۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مشمول نرخ صفر مالیاتی شد

سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مشمول نرخ صفر مالیاتی شد

پس از هفت ماه پیگیری مستمر، سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شده و برهمین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه‌های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.

به گزارش بازار، حسن محمد حسن زاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات با اعلام این خبر، گفت: تلاش‌های مداوم همکاران معاونت مالی سازمان املاک در راستای توجیه نحوه فعالیت سازمان املاک مطابق با قوانین مالیاتی، بخشنامه‌ها و رای دیوان عدالت اداری و شفافیت مالی این سازمان درگزارشات حسابرسی، مدیران و مسئولین سازمان امور مالیاتی در گزارش رسیدگی به مالیات بر عملکرد سال ۱۳۹۹، سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران را مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر دانسته که بر همین اساس مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه‌های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.

حسن زاده افزود: همچنین با رای شورای عالی مالیاتی کشور، مبلغ ۱۵۹ میلیارد ریال نیز از هزینه‌های مالیاتی سال ۱۳۹۷ در حال تعدیل و حذف شدن می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری تهران از طریق این معافیت سازمان املاک، آمادگی خود را جهت ارائه تجربیات مالیاتی به سایر سازمان‌های شهرداری به منظور استفاده از معافیت فوق را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha