۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۱۲۲ واحد صنعتی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

۱۲۲ واحد صنعتی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به عملکرد کارگروه رونق تولید استان، گفت: ۱۲۲ واحد صنعتی در استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح پنج‌شنبه در نشست بررسی تسهیلات رونق تولید سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در سال گذشته همچنین ۲۳۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان ۱۰ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند، ابراز کرد: ۱۲۲ واحد صنعتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۱۰ واحد دیگر نیز در بخش کشاورزی توانستند ۳۶۰ میلیارد ریال وام دریافت کنند.

ضرورت همراهی بانک‌ها

سرپرست صمت استان سمنان همچنین گفت: در بخش بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت‌شده که از این میزان ۴۰ واحد به ارزش دو هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال سهم صنعت و ۱۲۸ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال سهم کشاورزی است.

تشنه دل ضمن بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید سال قبل ۷۰۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۶هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند، گفت:  از این تعداد، ۳۸۲ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

وی خواستار همکاری و هماهنگی بیش‌ازپیش بانک‌ها و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شد و افزود: در پرداخت تسهیلات رونق تولید باید آسیب‌شناسی انجام شود و اگر واحدی شرایط لازم پرداخت تسهیلات را ندارد سریعاً توسط بانک‌ها تعیین تکلیف شود تا نسبت به جایگزینی آن واحد تولیدی اقدام شود.

کد خبر: ۱۸٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha