۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
تأسیس کلینیک کسب و کار  در اصفهان/افزایش ۲۵ درصدی فروشگاه‌های اینترنتی
مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد؛

تأسیس کلینیک کسب و کار در اصفهان/افزایش ۲۵ درصدی فروشگاه‌های اینترنتی

اصفهان - باقری، مدیرکل پست اصفهان با اشاره به تأسیس کلینیک کسب و کار در اصفهان گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۴۸ فروشگاه خرید اینترنتی در سطح استان اصفهان فعالیت کردند.

حسین باقری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت های ادارات پست در سطح استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان یکی از مناطق مهم و تأثیرگذار ارتباطاتی کشور است.

وی با بیان اینکه لازم است زیرساخت های لازم در سطح استان برای ادارات پست تقویت شود، ابراز داشت: متاسفانه به دلیل اینکه هیچ سهمی از بودجه دولتی نداریم این موضوع محقق نشده است.

تأسیس مدرسه و کلینیک کسب و کار

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: با وجود تمام چالش های موجود پست، برنامه های زیربنایی در حال آماده سازی است که از آن جمله می توان به تأسیس کلینیک کسب و کار و مدرسه کسب و کار و همچنین مرکز خدمات کار اشتراکی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان اصفهان و در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۴۸ فروشگاه خرید اینترنتی فعالیت داشته اند، گفت: این رقم نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

باقری استان اصفهان را بعد از تهران دومین هاب مرکزی پست در سطح کشور دانست و افزود: در سطح بین المللی هم اداره کل پست استان اصفهان تبادلاتی داشته است به طوری که بیشترین دریافت کننده و ارسال کننده مرسولات پستی خارجی از استان اصفهان دو کشور استرالیا و کانادا بوده اند.

وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال ۳۸۹ هزار و ۵۴۰ فقره مرسوله خرید اینترنتی وارد استان اصفهان شده است، تاکید کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان اصفهان همچنین با بیان اینکه ۱۶۸ هزار و ۲۷۹ فقره مرسوله خرید اینترنتی نیز از استان اصفهان به دیگر مناطق کشور ارسال شده است، گفت: این رقم هم نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha