۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
انحصار شکنی در ساخت تجهیزات راهبردی صنعت نفت

انحصار شکنی در ساخت تجهیزات راهبردی صنعت نفت

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت در بحث تولید داخل و در زمینه تجهیزات سرچاهی یا همان ولهدها انحصار شکنی کرده است.

به گزارش بازار، برزو قنبری گفت: این شیرهای سرچاهی که در گذشته تنها درانحصار چند کشور بود را در شهریور ماه امسال با همکاری شرکت های دانش بنیان تولید کرده بود و حالا اولین تولیدات از این شیرهای سرچاهی در پروژه های تعریف شده صنعت نفت مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده وزارت نفت در بحث تولیدی داخل و حمایت از شرکت های دانش بنیان و تامین ۱۰ قلم از کالاهی ضروری خود ازجمله همین شیرهای سرچاهی که به عنوان مهمترین کالاهای راهبردی صنعت نفت به حساب می آیند را به تولید کنندگان داخلی معرفی کرده است و به مرور با تولید این کالاهای ضروری در صنعت نفت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران افزود: در صنعت نفت، ۱۴ مگا پروژه ملی معرفی شده است که سعی شده با تولید داخل این محصولات راهبردی به کار گرفته شود و با اتمام تولید هرکدام از این کالاها اطلاع رسانی خواهد شد تا پیمانکاران داخلی و مردم از این تولیدات آگاه شوند.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha