نقشه راه توسعه روابط با کشورهای شمال آفریقا تدوین شود
معاون امور بین‌الملل اتاق ایران:

نقشه راه توسعه روابط با کشورهای شمال آفریقا تدوین شود

در دیدار معاون بین‌الملل اتاق ایران و رایزن تجاری جدید ایران در تونس بر تدوین نقشه راه توسعه روابط با کشورهای شمال آفریقا و معرفی فرصت‌های اقتصادی این منطقه تأکید شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، علیرضا یاوری، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با رایزن بازرگانی جدید ایران در تونس بر اهمیت توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای شمال آفریقا تأکید کرد و گفت: تدوین و اجرایی کردن نقشه راه توسعه روابط پنج‌ساله اهمیت زیادی داشته و اتاق ایران از هر برنامه عملیاتی که به توسعه روابط تجاری بینجامد استقبال می‌کند.

در این نشست ساعدی، رایزن تجاری ایران در تونس نیز به تشریح وضعیت روابط ایران با کشورهای شمال افریقا از جمله تونس، الجزایر و لیبی پرداخته و ضمن برشمردن راه‌های گسترش روابط با این کشورها تأکید کرد: برای همکاری با بخش خصوصی و اتاق ایران با هدف گسترش روابط با فعالان اقتصادی شمال افریقا کاملاً آماده هستیم.

در پایان این نشست دو طرف بر تدوین نقشه راه توسعه روابط با کشورهای شمال آفریقا، برگزاری نشست بررسی فرصت‌های اقتصادی ایران با کشورهای شمال افریقا با محوریت اتاق ایران و همکاری سازمان توسعه تجارت و همچنین تشویق فعالان اقتصادی ایران جهت مشارکت در هیات‌های اعزامی و برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای شمال افریقا تأکید کردند.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha