۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
اتریوم همچنان در حاشیه بازار قرار دارد| فعلا خبری از افزایش قیمت نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

اتریوم همچنان در حاشیه بازار قرار دارد| فعلا خبری از افزایش قیمت نیست

قیمت اتریوم طی روزهای پنجشنبه و جمعه جهش خوبی را تجربه کرد و با اینحال، روز شنبه با حدود ۲ درصد ریزش قیمت نسبت به جمعه، به محدوده ۱۲۸۰ دلار کاهش یافت.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم طی روزهای پنجشنبه و جمعه جهش خوبی را تجربه کرد و با اینحال، روز شنبه با حدود ۲ درصد ریزش قیمت نسبت به جمعه، به محدوده ۱۲۸۰ دلار کاهش یافت. با این حساب، قیمت اتریوم طی ماه های گذشته و نسبت به نقطه اوج خود در سال ۲۰۲۱، بیش از ۶۰ درصد ریزش قیمت را تجربه کرده است.

علیرغم پیش بینی های بسیاری از کارشناسان مبنی بر افزایش قیمت اتریوم پس از فرآیند ادغام شبکه این رمزارز، ولی همه چیز به شکلی معکوس رخ داده و قیمت اتریوم نه تنها بالا نرفت، بلکه دچار ریزش های سنگین شد.

در حقیقت از زمان ادغام شبکه اتریوم، این رمز در محدوده بین ۱۲۲۰ تا ۱۴۰۰ دلار در نوسان بوده که این بی رمقی قیمت، روی تمامی بازار رمزارزها به ویژه رمزارزهای مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم تاثیر منفی بر جای گذاشت.

پیش بینی قیمت اتریوم

اتریوم همچنان در حاشیه بازار قرار دارد| فعلا خبری از افزایش قیمت نیست

با نگاهی به نمودار بالا، واضح است که اتریوم در جدالی سنگین برای حفظ قیمت خود در محدوده فعلی در تلاش است. از زمان ادغام شبکه، قیمت اتریوم بین محدوده قیمتی ۱۲۲۰ تا ۱۴۰۰ دلار معامله می‌شود.

در اکثر جلسات معاملاتی گذشته شاهد حرکت و نوسان نبودیم. همچنین، به دلیل همبستگی آن با بیت کوین، که در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد، تحت تأثیر معاملات جانبی بازار نیز قرار گرفته است.

بنابراین، انتظار می رود که بازار همچنان به فعالیت جانبی خود ادامه دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که طی هفته های آینده، قیمت ها همچنان در محدوده ۱۲۲۰ تا ۱۴۰۰ دلار معامله شوند. توجه داشته باشید که هرگونه معامله خارج از این محدوده به معنای خروج بازار از حالت جانبی تلقی می شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha