۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح از شبکه سراسری برق کشور خارج شد
معاون نیروگاه شهید مفتح:

واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح از شبکه سراسری برق کشور خارج شد

همدان - معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: همزمان با آغاز فصل تعمیرات واحدهای نیروگاهی واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح با ظرفیت تولید نامی ۲۵۰ مگاوات به منظور انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: براساس مجوز صادره از شرکت مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره دو نیروگاه مفتح جهت تعمیرات اساسی به مدت ۹۰ روز براساس دستورالعمل شرکت سازنده از شبکه برق کشور جدا شد.

اختری دمونتاژ و مونتاژ توربو ژنراتور، بازدید یاتاقان ها و ولوهای اصلی توربین، سند بلاست و لاینینگ خطوط ۱۸٠٠ انتقال آب خنک کاری برج تر،پمپ ها و تجهیزات برج خشک بازسازی داکت های دود و ایرهیتر و اورهال پمپ ها، موتورها و فن های اصلی واحد را از جمله اقداماتی برشمرد که دراین بازه زمانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تخصص و توان داخلی این مجموعه عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد این دوره از تعمیرات توسط کارکنان این نیروگاه انجام می شود.

معاون تولید نیروگاه مفتح با اشاره به عبور موفق نیروگاه از تابستان امسال اضافه کرد: به نحوی برنامه ریزی شده که واحدها جهت زمستان امسال و تابستان سال آینده با آمادگی کامل دراختیار شبکه قرارگیرد.

کد خبر: ۱۸۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha