۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در اردبیل
مدیر شعب قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل مطرح کرد

پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در اردبیل

اردبیل - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل و در سال گذشته بیش از سه هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

عقیل وکیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل و در سال گذشته بیش از سه هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است اظهار کرد: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و بیشتر با محوریت اشتغال و کارآفرینی به همت ۱۳ شعبه این بانک در جای جای استان اردبیل به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ۱۹ هزار و ۳۷۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای متقاضیان پرداخت شده تا گره‌گشایی و کارگشایی از مشکلات عموم همشهریان را شاهد باشیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل افزود: علاوه بر حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی این تسهیلات در حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ازدواج جوانان، حمایت از خرید کالا و خدمات ایرانی و همچنین رفع نیازهای ضروری اقشار مختلف جامعه پرداخت شده است.

وکیلی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون و در قالب طرح‌های مختلفی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اردبیل اجرایی می‌کند، برای ۱۹۱ نفر از متقاضیان به ارزش ۲۶۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را پرداخت کرده‌ایم.

پرداخت اقساط ۳ ماه اخیر اختیاری بوده است

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از مشتریان و دریافت کنندگان تسهیلات پرداخت اقساط را در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت اختیاری اعلام کرده است.

وکیلی گفت: در این مدت بازپرداخت تسهیلات اجباری نیست و مهلت پرداخت سه ماه به تاخیر افتاده در پایان دوره تسهیلات از مشتریان اخذ خواهد شد و به هیچ عنوان این امر تجمیعی نبوده و جریمه‌ای شامل آن نخواهد شد.

وی اظهار کرد: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عمدتا با نیت خیرخواهانه در این بانک حساب باز کرده و امیدوارند از طریق منابعی که در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گذاشته‌اند، پرداخت تسهیلات برای نیازمندان به صورت قرض‌الحسنه انجام شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل به واگذاری باقیمانده سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات ایران و بیمه‌های البرز و اتکائی از طریق واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سایت بانک قرض‌الحسنه قابل عرضه است.

وکیلی تاریخ عرضه سهام بانک‌ها و بیمه‌ها را از ۱۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: همشهریان برای خرید سهام این مجموعه‌های دولتی می‌توانند به سایت و شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل نیز مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۸٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha