۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
چوب و کاغذ مازندران با مشکل نقدینگی روبرو است
در گفتگو با بازار؛

چوب و کاغذ مازندران با مشکل نقدینگی روبرو است

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران تامین نقدینگی و تامین مواد اولیه چوب را از مهمترین مشکلات فراروی این کارخانه صنعتی در استان ذکر کرد.

امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار تامین نقدینگی را مشکل فراروی تولید کاغذ چاپ و تحریر ذکر کرد و گفت: همچنان پیگیر مطالبات این شرکت برای تامین مطالبات از سازمان جنگل ها هستیم.

وی با اظهار این که کاهش تعرفه و تسهیلات برخی اقلام نیز از جمله نیازها است، افزود: هنوز اقدامی برای پرداخت مطالبات شرکت از طریق سازمان جنگل ها نشده این درحالی که روند تولید کاغذ چاپ و تحریر پس از سال ها در این کارخانه روند افزایشی داشته است.

وی با بیان این که تاکنون ۴۵ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه تولید شده است، از کاغذ چاپ و تحریر به عنوان کالای استراتژیک یاد گرد و گفت: متاسفانه قیمت مواد اولیه داخلی افزایش یافته است و با این حال همچنان کاغذ را با نرخ ثابت و زیر قیمت بازار عرضه می کنیم.

مدیرعامل کارخانه چوب وکاغذ مازندران با بیان این که منتظر واریز بخش دوم هزینه های کاغذ چاپ کتاب درسی از آموزش و پرورش هستیم، گفت: عدم تامین منابع مالی تولید را با مشکل روبرو می کند.

نیک نژاد با اظهار این که در بخش تامین نقدینگی و چوب با مضیقه روبرو هستیم، گفت: در صورت عدم حمایت لازم تولید با مشکل مواجه می شود و بیم آن می رود که چراغ کارخانه خاموش شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha