۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
دعوت از صنایع برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یزد| بانک‌ها شانه خالی کرده‌اند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

دعوت از صنایع برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یزد| بانک‌ها شانه خالی کرده‌اند

یزد- غفوریان، مدیر شعب بانک مسکن یزد از صاحبان صنایع دعوت کرد تا با اعتماد آن‌ها و همکاری بانک مسکن، شرایط بهتری برای تامین مالی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فراهم شود.

محمد غفوریان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در نیمه دوم سال گذشته ۲۲۰ میلیارد و در نیمه نخست سال جاری نیز ۱۶۰۰ میلیارد یعنی هفت برابر بیشتر از نیمه اول پارسال تسهیلات مسکن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات تنها از سوی بانک مسکن برای اجرای این طرح بزرگ ملی پرداخت شده است، اعلام کرد: سایر موسسات و بانکها در این طرح هیچ عملکردی نداشته اند.

غفوریان افزود: وجه تمایز این بانک با سایر بانک‌ها، فعالیت به عنوان بازوی مالی دولت در اجرای تمام طرحهای مرتبط با مسکن است و تلاش کردیم به رسالتمان در این حوزه جامعه عمل بپوشانیم اما این در حالی است که ۲۷ بانک و موسسه دیگر نیز از سوی دولت موظف هستند که ۲۰ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد بیان کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ۶۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص داده شده که در قالب وام های ۳۵۰، ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۲۰ ساله با احتساب سه سال دوره ساخت، پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha