۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
شاید آخر اردیبهشت قیمت مرغ  هم پر درآورد!/ فعلا مرغ روی ثبات قیمت خوابیده است
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی در گفتگو با بازار:

شاید آخر اردیبهشت قیمت مرغ هم پر درآورد!/ فعلا مرغ روی ثبات قیمت خوابیده است

یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی گفت: قیمت مرغ به دلیل پایین بودن میزان تقاضا همچنان از نرخ مصوب ارزانتر است.

خبرگزاری بازار_ مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی  در گفت وگو با بازار با اشاره به ثبات قیمت مرغ در روزهای اخیر تصریح کرد: کاهش شدید قدرت خرید مردم منجر به افت تقاضا شده و همین امر قیمت مرغ را نسبت به نرخ مصوب پایین تر نگه داشته است.

یوسفخانی اظهار کرد: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده هفت هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ هر کیلو مرغ در کشتارگاه نه هزار و ۸۰۰ تومان است که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وی افزود: امروز هر کیلو مرغ در واحدهای پخش ۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو مرغ در واحدهای توزیع ۱۱ هزار تومان است.یوسفخانی خاطرنشان کرد: عدم تقاضا در بازار موجب زیاندهی تولیدکنندگان مرغ شده است اما پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه تغییراتی در قیمت مرغ ایجاد شده و به نرخ مصوب نزدیک شود.

این فعال صنفی اظهار کرد: میزان جوجه روزی در مرغداری به دلیل کاهش تقاضا و عدم دسترسی به دانه بار تا ۴۰ درصد کاهش یافته و همین امر میزان عرضه مرغ را نسبت به ماههای گذشته کمتر کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی گفت: با توجه به اتمام ماه مبارک رمضان و کاهش عرضه مرغ از سوی مرغداران در بازار پیش بینی می شود قیمت این محصول تا پایان اردیبهشت ماه روند افزایشی به خود گرفته و به نرخ مصوب نزدیکتر شود.

کد خبر: ۱۸٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha