۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور در اولویت است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی:

ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور در اولویت است

محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت ساخت مسکن همکاران این وزارتخانه در استان‌های مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در نشست مدیران ستادی وزارت با مدیران حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها با تأکید بر اهمیت ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور، گفت: این موضوعی است که به گفته وزیر می‌توان در آن افراط کرد.

وی همچنین از کلنگ‌زنی مسکن همکاران وزارت جهاد کشاورزی در هفته آینده در هرمزگان خبر داد و افزود: این کلنگ‌زنی در کنار جشنواره معرفی برترین‌های کشاورزی در این استان انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، مدیریت حوزه یکی از مهم‌ترین و مؤثرین مدیریت‌هایی است که در سطح جهاد کشاورزی استان‌ها وجود دارد.

به گفته معاون وزیر، این اهمیت به دلیل گستردگی وظایف وزارت جهاد کشاورزی و تعدد دفاتر، شرکت‌ها، نمایندگی‌ها و ادارات کل‌های تابعه که نسبت به سایر وزارتخانه‌ها بیشتر است، وجود دارد.

وی تصریح کرد: به تشخیص مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها می‌توانیم براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مدیران حوزه ریاست استان‌ها را طی حکمی به‌ عنوان جانشین رئیس سازمان معرفی کنیم.

معاون توسعه و مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر این که در حوزه کاری و تولید محصولات کشاورزی همه ما وظیفه‌ داریم، افزود: افزایش تولید و حفظ آن برای برخی از محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و عملکرد همه بخش‌های کشاورزی در تولید محصولات سنجیده می‌شود.

به گفته محمدی، رسیدن به تولید ۱۵۰ میلیون تن در برنامه افق توسعه برنامه‌ریزی شده و برنامه الگوی کشت نیز بر این اساس طراحی‌ شده است.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha