۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کارخانه کنسانتره اسدآباد به سرمایه در گردش ۱۵ میلیارد تومانی نیاز دارد
فرماندار اسدآباد:

کارخانه کنسانتره اسدآباد به سرمایه در گردش ۱۵ میلیارد تومانی نیاز دارد

همدان - فرماندار اسدآباد گفت: سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد برای تکمیل و بهره برداری به سرمایه در گردش ۱۵ میلیارد تومانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید درویشی پیش از ظهر چهارشنبه به همراه مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان همدان از سه پروژه شرکت کنستانتره شایان صنعت، کارگاه بزرگ تولید کتیبه پرده پارادایس و شرکت تن ساب طب تولید کننده محصولات ارتوپدی بازدید و حل مشکلات نقدینگی و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در هر سه طرح در دستور کار قرار گرفت.

درویشی در خصوص سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد گفت: طرح کنسانتره دارای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی است و تاکنون برای این طرح افزون بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل و بهره برداری به سرمایه در گردش ۱۵ میلیارد تومانی نیاز دارد.

فرماندار اسدآباد عنوان کرد: با افتتاح فاز اول سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص کارگاه بزرگ تولید کتیبه پرده پارادایس نیز گفت: تکمیل و توسعه کارگاه بزرگ تولید کتیبه پرده به ۴.۵ تا ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تصویب و اخذ این میزان تسهیلات برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

درویشی اضافه کرد: شرکت تن سان طب تنها تولید کننده محصولات ارتوپدی در اسدآباد بوده که محصولات بسیاری را طبق استانداردهای لازم تولید می‌کند.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: در حال حاضر برای توسعه طرح فوق متقاضی این کارگاه به ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیاز دارد که در صورت اخذ این تسهیلات برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۸٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha