۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در سمنان | موانع تولید رسیدگی کارشناسی می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در سمنان | موانع تولید رسیدگی کارشناسی می‌شود

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صمت سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیک ستاد تسهیل تولید استان، گفت: این ستاد از ابتدای سال مورد استقبال خوب صنایع قرار گرفته و تلاش دارد موانع را برطرف کند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره تلاش های صورت گرفته در زمینه رفع موانع تولید، تاکید کرد: راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل تولید از ابتدای سال جاری یکی از اقداماتی است که برای حمایت از تولید در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه محور اصلی این طرح ثبت درخواست واحدهای تولیدی به صورت الکترونیکی و تسهیل در این امر است، تاکید کرد: این سامانه ابتدا درخواست رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی را ثبت و سپس پیگیری می‌کند.

ثبت و پیگیری درخواست‌ها

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه درخواست واحد تولیدی پس از ثبت مورد بررسی دستگاه‌های اجرایی اعضای ستاد کارگروه موانع تولید قرار گرفته و به ستاد رونق تولید استان ارجاع داده می‌شود، گفت: ستاد رونق تولید با حضور اعضا شامل بانک‌ها، جهاد، صمت، مالیات و ... مسائل واحدهای تولیدی را بررسی و برای آن تصمیم گیری می‌کند.

تشنه دل با بیان اینکه واحدهای مشکل‌دار همچنین به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند، گفت: قبل از اینکه درخواست‌ها به کارگروه رونق تولید ارائه شود، مورد کار کارشناسی قرار خواهد گرفت و بهترین راهکارها برای رفع موانع تولید احصا می شود.

وی با بیان اینکه ممکن است یک واحد تولیدی دچار مشکلات تامین نقدینگی شود که این کارگروه آنرا به بانک ارجاع می‌دهد، افزود: در صورتی که مشکلات دیگر مانند مسائل بانکی، کارگری، حقوقی و ... نیز در واحد صنعتی وجود داشته باشد، به فراخور آن فضا، کمک‌هایی به واحد تولیدی می‌شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha