۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
لزوم تسریع در روند توسعه فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مردم ایلام:

لزوم تسریع در روند توسعه فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام بر لزوم تسریع در روند توسعه فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام تاکید کرد و گفت: فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار نیز در حال انجام است.

علی اکبر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خوشبختانه در جلسه ای با حضور خجسته مهر رئیس شرکت ملی نفت ایران، زبیدی مدیرعامل طرح و برنامه شرکت ملی نفت، بازرگانی معاون امور مجلس وزارت و فکور مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، موافقت‌های لازم برای شروع به کار پروژه عظیم نفت چنگوله اخذ و مقرر شد، طی روزهای آینده جلسه‌ هماهنگی جهت تسریع در عملیات اجرایی پنج چاه توسعه ای و یک چاه اکتشافی در میدان نفتی چنگوله برگزار شود.

وی افزود: همچنین پیرو طرح سوال از اوجی وزیر نفت، دکل‌های اکتشاف در حال انتقال به میدان نفتی چنگوله هستند.

بسطامی خاطرنشان کرد: تسریع در روند توسعه فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام به موازات توسعه میدان گازی تنگ بیجار که به‌عنوان منبع اصلی خوراک پتروشیمی ایلام در حال انجام است، باید در قالب یک زنجیره تولید ارزش برای تامین خوراک پتروشیمی صورت گیرد و این مهم در سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: تصمیمات بسیار خوبی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اتخاذ شده و اتفاقات بسیار خوبی برای مردم استان رقم خواهد خورد.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha