۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
لزوم نصب نسخه به روز رسانی جدید سیستم عامل گوشی آیفون ۱۴ | باگ های نرم افزاری برطرف شده اند
اپل اعلام کرد؛

لزوم نصب نسخه به روز رسانی جدید سیستم عامل گوشی آیفون ۱۴ | باگ های نرم افزاری برطرف شده اند

شرکت اپل از انتشار نسخه به روز رسانی شماره ۱۶.۰.۳ ویژه گوشی های آیفون ۱۴ پرو خبر داد که باگ های مربوط به اپلیکیشن ایمیل، میکروفون و دوربین موجود در سیستم عامل این گوشی هوشمند را برطرف می کند.

به گزارش بازار، شرکت اپل از انتشار نسخه به روز رسانی شماره ۱۶.۰.۳ ویژه گوشی های آیفون ۱۴ پرو خبر داد که باگ های مربوط به اپلیکیشن ایمیل، میکروفون و دوربین موجود در سیستم عامل این گوشی هوشمند را برطرف می کند.

بر اساس این گزارش، پس از شکایت های متعدد کاربران گوشی های آیفون ۱۴ پرو از باگ امنیتی به نام Mailjack در سیستم عامل تعبیه شده بر روی این سری از گوشی های اپل، اکنون شرکت سازنده از انتشار نسخه به روز رسانی ۱۶.۰.۳ خبر داده که با نصب آن روی گوشی های آیفون ۱۴، باگ مذکور برطرف خواهد شد.

گفتنی است، علاوه بر مشکلات یاد شده که امنیت بسیاری از کاربران آیفون ۱۴ را به خطر انداخته، بسیاری از کاربران نیز از باگ های نرم افزاری موجود بر روی این محصول که منجر به صدای کم گوشی هنگام مکالمه با سیستم صوتی اتومبیل و حتی به هم ریختن تنظیمات نور صفحه نمایش شده بود، شکایت داشتند که اکنون اپل مدعی است که تمامی مشکلات گزارش شده را در نسخه جدید بروز رسانی خود برطرف کرده است.

شرکت اپل از کاربران گوشی های آیفون ۱۴ خواسته است تا با دریافت به روز رسانی سیستم عامل گوشی های خود و نصب نسخه ۲۰A۳۹۲ از وب سایت اپل اقدام نمایند تا تمامی مشکلات گزارش شده بر روی گوشی آنها برطرف شود.

گفته می شود تمامی مشکلات ایجاد شده روی گوشی های آیفون ۱۴ پرو، ناشی از باگ های موجود در نسخه قبلی بروزرسانی این گوشی یعنی نسخه ۱۶.۰.۲ بوده که استفاده کاربران از برخی شبکه های اجتماعی مانند تیک تاک، اسنپ چت و اینستاگرام را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha